ПРО ЦЕЙ КУРС
Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні презентує експрес онлайн-курс з підготовки рекламних менеджерів для локальних видань. Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ».
Світ рекламної комунікації – заплутаний лабіринт, у якому обов’язково потрібен вправний провідник. Як стати менеджером з реклами? Що входить до обов’язків працівника відділу реклами у медіакомпанії? Хто основні клієнти та як їх знаходити? Як визначати та розуміти цільову аудиторію? Як побудувати алгоритм роботи?
Курс «Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами локального медіа «з нуля» засновано на багаторічному досвіді підготовки сотень менеджерів для відділів реклами у медіа. Зазвичай таке навчання проводилось у формі тренінгів або очних курсів. Програма вдосконалювалась і відшліфовувалась, додавався новий досвід і відпадали менш важливі речі. Десять років тому з’явилась книжка «Те, що повинен знати менеджер відділу реклами ЗМІ», а зараз головна інформація зібрана в цьому курсі.
Якби на ринку праці було стільки ж менеджерів з продажу рекламних послуг, як бухгалтерів чи юристів, то цей курс був би не потрібний. Але таких спеціалістів не вистачає навіть у великих містах, а в менших просто немає. І не тільки через те, що їх не готують заклади вищої освіти. Люди не знають, що це за робота і часом, спробувавши, швидко звільняються. Ба більше, ця спеціальність – головний кадровий резерв усіх керівних посад і не тільки у комерційних медіа. Тому менеджери, що вміють працювати з рекламодавцями, дуже цінуються й їх завжди бракує.
Отже, цей курс економить час керівника. Нову людину потрібно вчити «з нуля», і немає гарантії, що провчившись тиждень-другий, вона не звільниться (бо зрозуміє, що ця робота їй не підходить). А для людини, що планує спробувати себе в цій професії, курс — теж знахідка, бо за дуже короткий час можна буде чітко уявити майбутню роботу і буде значно легше приймати рішення щодо майбутнього працевлаштування.
Головне, про що дізнаються і чому навчаться студенти курсу:
- Робота менеджера відділу реклами. Цілі та методи роботи. Що є
«продуктами» у роботі менеджера з реклами?
- Загальний алгоритм роботи менеджера відділу реклами локального медіа.
- Хто є типовими клієнтами локального медіа?
- Методи стимулювання продажів реклами.
- Як проводити дистанційні продажі?
- Як розподіляти основні групи клієнтів за пріоритетами?
- Як писати якісні комерційні пропозиції?
- Варіанти стратегій рекламування різних груп товарів.
- Метод роботи із запереченнями.
- Ефективні стратегії торгу.
- Прийоми завершення перемовин з укладанням угоди.
- Ведення замовлень та робота з клієнтами в період між замовленнями.
- Рецепт проведення ефективної рекламної кампанії.
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС
Цей курс буде корисний менеджерам з реклами, керівникам рекламних відділів, студентам, які пов’язують майбутню професію з рекламним бізнесом, та всім охочим набути ключові знання з позиціонування та побудови стратегії продажів.
Курс містить багато корисної інформації з продажів взагалі та зі специфіки продажів у рекламному відділі медіа зокрема.