Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів

Prometheus

Доступний постійно

Про курс

Український переклад найпопулярнішого в світі онлайн-курсу «Навчаймось вчитись!» — це можливість одержати доступ до неоціненних навчальних методів від провідних експертів у математиці, літературі, природничих науках, музиці та спорті. Разом ми дізнаємось, як наш мозок використовує два абсолютно різні способи навчання та як групує інформацію. Ми обов’язково поговоримо про ілюзії в навчанні та ефективні способи запам’ятовування інформації. Опануємо мистецтво не гаяти час та зануримось у наукові дослідження стосовно найефективніших способів вивчення складних тем. Завдяки цьому курсу ви зрозумієте, як покращити ваші навички навчатися новому, а, значить, і все своє життя!

Курс «Learning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects» перекладено українською мовою спільно з Українським інститутом майбутнього та за підтримки Центру інноваційної освіти Про.Світ.

Якщо ви вже експерт у своїй сфері, цей курс дозволить зазирнути до глибин навчального процесу та надасть нові навички для успішного навчання. Якщо ви школяр чи студент, то довідаєтесь про парадоксальні способи успішного складання екзаменів та одержите поради для якнайкращого використання вашого часу при виконанні домашніх завдань та розв’язування задач.

Цей курс – дорогоцінний скарб практичних порад та настанов, які допоможуть знайти правильний шлях до опанування нових знань. Ви прагнете покращити результати у навчанні? Перед вами справжня інструкція! Починаймо!

Структура курсу

  1. Що таке навчання?
  2. Модуль присвячений вивченню різних способів мислення. Ви навчитесь використовувати ці способи для максимально ефективного навчання. Ми розберемо, як саме влаштована пам’ять та як на наше навчання впливає сон.

  3. Як групувати інформацію?
  4. Ви дізнаєтесь, як правильно поділяти інформацію на невеликі блоки для ефективного запам’ятовування. У цьому модулі ми проаналізуємо виклики опанування великих масивів знань та ілюзії компетентності.

  5. Гаяння часу та пам'ять.
  6. В цьому модулі ми поговоримо про два тісно пов'язаних явища: прокрастинацію та пам'ять. Одна з ключових запорук успіху в навчанні - вміти не гаяти час. Ви також довідаєтесь, як використовувати найпотужніші системи довгострокового зберігання інформації у нашому мозку.

  7. Ренесансне навчання та відкриття вашого потенціалу.
  8. Ще більше про важливі ідеї та методи навчання. Ви дізнаєтеся, як ефективно навчатися разом з іншими студентами, як розпізнати свої сильні сторони, а також про те, як військові пілоти і хірурги використовують контрольні списки для роботи з надскладними завданнями. Навчайтесь для життя та навчайтесь протягом життя!

Тривалість курсу

4 тижні, 30 годин

ФОРМА НАВЧАННЯ

Онлайн-курс, опановується дистанційно

ФОРМА ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Сертифікат про успішне завершення навчання з вказання кількості годин. Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням на ньому. Усі видані сертифікати внесено до реєстру, з яким можна ознайомитися за за посиланням.

НАПРЯМ НАВЧАННЯ

Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників будь-якого напрямку, яким цікаво дізнатися, як опанувати нові навички для успішного навчання.

ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ВДОСКОНАЛЮВАТИМУТЬСЯ ТА НАБУВАТИМУТЬСЯ

Загальні: знання й розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти; особливостей процесів викладання й навчання школярів та студентів; основних механізмів функціонування й реалізації компетентнісної парадигми навчання; критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Фахові: розвинені вміння організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах (прогнозування, проєктування, оцінювання тощо); конструювати та реалізувати сучасні програми навчання школярів із використанням різноманітних методів, форм і технологій; діагностувати освітній процес і складати індивідуальні освітні маршрути для становлення учня як особистості, громадянина, інноватора; керувати проєктною діяльністю школярів; проєктувати власну програму професійно-особистісного зростання.

МЕТА КУРСУ

Допомогти освітянам зрозуміти принципи роботи мозку й пам’яті та успішно використовувати знання для ефективнішого навчання школярів та студентів. Познайомитися зі способами запам’ятовування інформації та покращити ваші навички навчатися новому. Ознайомитись із новітніми навчальними технологіями провідних американських фахівців.

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Назва розділів і тем Кількість годин
Всього у тому числі
Лекції Тестування Самостійна робота
Тиждень 1: Що таке навчання?
Розділ 1. Зосереджене мислення проти розсіяного мислення
Розділ 2. Прокрастинація, пам’ять та сон
6,75 2 2 2,75
Тиждень 2: Фрагментування
Розділ 1. Основні засади фрагментування
Розділ 2. Погляд на загальну картину
7,75 2 3 2,75
Тиждень 3: Гаяння часу та пам’ять
Розділ 1. Прокрастинація
Розділ 2. Пам’ять
7,75 2 3 2,75
Тиждень 4: Ренесансне навчання та відкриття вашого потенціалу
Розділ 1. Ренесансне навчання та як розблокувати ваш потенціал, ч. 1
Розділ 2. Ренесансне навчання та як розблокувати ваш потенціал, ч. 2
7,75 2 3 2,75
Всього годин 30 8 11 11

Затверджену програму можна завантажити, натиснувши на її зображення вгорі, або за цим посиланням.

Автори

Доктор Барбара Оклі

Доктор Барбара Оклі

Професор університету Окленда. Філолог за першою освітою, фахівець із слов’янських мов, військовий офіцер, Барбара вирішила «перебудувати» власний мозок та опанувати технічну професію – вивчилась на інженера та одержала ступінь доктора технічних наук. Барбара працювала перекладачем на радянських траулерах у Беринговому морі та спеціалістом зі зв’язку на полярній станції в Антарктиді. Автор світових бестселерів, статей та наукових доробків. «Wall Street Journal» назвав її дослідження «справді революційними».

Доктор Терренс Седжновскі

Доктор Терренс Седжновскі

Піонер у галузі нейроінформатики, займається вивченням зв’язків між мозком та поведінкою. Автор понад 500 наукових праць та 12 книжок. Терренс входить до Американської академії мистецтв та наук. Керує дослідженнями у галузі нейрофізіології та вивченням нейронної мережі нашого мозку. Лауреат численних наукових нагород та головний редактор видання «Нейромережеві обчислення» Массачусетського технологічного інституту.

Переклад українською:
Ксенія Козачук
Тетяна Рибитва
Радміла Сегол

Редактор перекладу:
Радміла Сегол

Текст читали:
Ірина Побідаш
Анатолій Зіновенко

Поширені питання

Курс безкоштовний?

Курс повністю безкоштовний. Викладачі можуть рекомендувати навчальну літературу, щоб ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все, що вам знадобиться – доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.