Перейти до головного змісту

Ресурси до першого тижня

Ресурси до лекції 1:

1.       Дёрнер Д. Логика неудачи / Д. Дёрнер. — М. : Смысл, 1997. — 243 с.

2.       Терно С. Світ критичного мислення: образ та мімікрія / С. Терно // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 7-8. – С. 27-39 (CTWorld.pdf).

3.       Терно С. Чому важливо розвивати критичне мислення учнів? // Історія в школах України. – 2011. – № 10. – С. 30-34 (Terno_why_impotant.pdf).

4.       Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (Terno_monograph.pdf)

5.       Наукові публікації лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій ЗНУ http://sites.znu.edu.ua/interactiv.edu.lab/125.ukr.html

6.       Штернберг Р. Дж. Интеллект, приносящий успех / Штернберг Р. Дж. ; [пер. с англ.]. — Минск : Попурри, 2000. — 368 с.

7.       Щедровицкий П. Пространство свободы / Щедровицкий П. // Народное образование. — 1997. — № 1. — С. 46-51.

8.       Lipman M. Critical thinking: What can it be? / Matthew Lipman. — Institute of Critical Thinking. Resource Publication, 1988. — Series 1. — 1. — 12 p.

Ресурси до лекції 2:

1.       Lipman M. Thinking in education / Lipman M. — Cambridge : Cambridge university press, 1991. — 188 p.

2.       Lipman M. Thinking Children and Education // Matthew Lipman. — Montclair State College, 1993. — 432 p.

3.       Д’юї Д. Досвід і освіта / Джон Д’юї ; [пер. з англ. Марії Васильченко]. — Львів : Кальварія, 2003. — 84 с.

4.       Д’юї Дж. Демократія і освіта / Джон Д’юї ; [пер. з англ.]. — Львів : Літопис, 2003. — 289 с.

5.       Дёрнер Д. Логика неудачи / Д. Дёрнер. — М. : Смысл, 1997. — 243 с.

6.       Кові С. Р. 7 звичок надзвичайно ефективних людей / Стівен Р. Кові ; пер. з англ. О. Любенко. – 2-е стер. – Харків: Книжковий клуб «Клуб сімейного дозвілля», 2016. – 384 с.

7.        Кові С. Р. Восьма звичка. Від ефективності до величі / Стівен Р. Кові  – Харків: Книжковий клуб «Клуб сімейного дозвілля», 2017. – 496 с.

8.       Литвак М. 5 методов воспитания детей. – М.: АСТ, 2015. – 280 с.

9.       Литвак М. Е. Бинтование душевных ран или психотерапия / М. Е. Литвак, Е. В. Золотухина-Аболина, М. О. Мирович. – изд. 13-е. – Ростов н/Д: Феникс, 2014. – 311 с.

10.   Литвак М. Е. Как узнать и изменить свою судьбу : способности, темперамент, характер. – Изд. 28-е. – Ростов н/Д: Феникс, 2017. – 493 с.

11.   Наукові публікації лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій ЗНУ http://sites.znu.edu.ua/interactiv.edu.lab/125.ukr.html

12.   Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (Terno_monograph.pdf)

13.   Терно С. Природовідповідне навчання історії на основі розвитку критичного мислення / С. Терно // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 3. – С. 38-42 (Natural_teaching.pdf). 

14.   Штернберг Р. Дж. Интеллект, приносящий успех / Штернберг Р. Дж. ; [пер. с англ.]. — Минск : Попурри, 2000. — 368 с.

Ресурси дО лекції 3:

1.       Боно Э. Латеральное мышление / Э. Боно ; [пер. с англ. П. А. Самсонов]. — Минск : ООО «Попудри», 2005. — 384 с.

2.       Боно Э. Развитие мышления : Три пятидневных курса / Боно Э. ; [пер с англ.]. — Минск : ООО «Попудри», 2005. — 128 с.

3.       Брунер Дж. Стратегии приема информации при образовании понятий / Дж. Брунер // Познавательные психические процессы / сост. и общ. ред. А. Г. Маклакова. — СПб. : Питер, 2001. — С. 408-415.

4.       Двек К. С. Новая психология успеха. Думай и побеждай / Двек К. С. ; [пер. с англ. Т. Лучко]. — Х. : Книжный клуб «Клуб Семейного Досуга», 2007. — 352 с.

5.       Терно С. Актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології // Історія в школах України. – 2009. – № 4. – С. 9-13. (Actual_problems.pdf)

6.       Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (Terno_monograph.pdf)

7.       Терно С. Чому важливо розвивати критичне мислення учнів? // Історія в школах України. – 2011. – № 10. – С. 30-34 (Terno_why_impotant.pdf).

8.       Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – 105 с. (Terno-CTDTheory.pdf).

9.       Наукові публікації лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій ЗНУ http://sites.znu.edu.ua/interactiv.edu.lab/125.ukr.html

10.   Штернберг Р. Дж. Интеллект, приносящий успех / Штернберг Р. Дж. ; [пер. с англ.]. — Минск : Попурри, 2000. — 368 с.

Ресурси дО лекції 4:

1.       World Values Survey //  www.worldvaluessurvey.org

2.       Боно Э. Я прав – вы заблуждаетесь / Э. Боно; пер. с англ. Е. А. Самосонов. – Минск: «Попурри», 2006. – 368 с.

3.       Кові С. Р. 7 звичок надзвичайно ефективних людей / Стівен Р. Кові ; пер. з англ. О. Любенко. – 2-е стер. – Харків: Книжковий клуб «Клуб сімейного дозвілля», 2016. – 384 с.

4.       Литвак М. Е. Вести из будущего: письма управленцу / М. Е. Литвак, Т. А. Солдатова. – Изд. 2‑е – Ростов н/Д: Феникс, 2009. – 576 с.

5.       Литвак М. Е. Как узнать и изменить свою судьбу: способности, темперамент, характер / М. Е. Литвак. – Изд. 28-е. – Ростов н/Д: Феникс, 2017. – 493 с.

6.       Орвел Дж. 1984: роман / Джордж Орвел; з англ. пер. В. Шовкун. – К.: Вид-во Жупанського, 2015. – 312 с.

7.       Терно С. Революція Гідності 2013-2014 рр.: які уроки варто винести? // Історія в рідній школі. - 2017. - № 7-8. - С. 37-39 (Terno_Dignity_Revolution.pdf)

8.       Терно С.О. У чому секрет успіху пропаганди, або усвідомленість – системотвірна властивість критичного мислення // Постметодика. – 2014. № 4. – С. 13-20. (Terno-usvidomlenist_KM.pdf)

9.       Франкл В. Воля к смыслу / Виктор Франкл; Пер снем. – М.: Альпина нон-фикшн, 2015. – 174 с.

10.   Франкл В. Логотерапия и экзистенциальный анализ: Статьи и лекции / Виктор Франкл; пер. с нем. – М.: Альпина нон-фикшн, 2016. – 352 с.

11.   Фромм Э. Здоровое общество: [пер. с англ.] / Эрих Фромм. – М.: АСТ: Астрель, 2011. – 446 с.

РЕСУРСИ ДО ЛЕКЦІЇ 5:

1.       Берн Е. Ігри, у які грають люди /пер. з англ. Карини Меншикової.  Х.: 2017, 254 с.

2.       Джонстон Д. Психология / Джонстон Д. ; [пер. с англ. Л. М. Птицына]. — М. : ООО «Издательство АСТ» : ООО «Издательство Астрель», 2003. — XXVI, 493[9]c.

3.       Дьюи Дж. Психология и педагогика мышления. (Как мы мыслим) / Дьюи Дж. ; [пер. с англ. Н. М. Никольской] ; ред. Ю. С. Рассказова. — М. : Лабиринт, 1999. — 192 с.

4.       Литвак М. Е. Из Ада в Рай : избранные лекции по психотерапии : ученое пособие / М. Е. Литвак. — Изд. 15-е — Ростов н/Д : Феникс, 2011. — 477 с.

5.       Литвак М. Е. Принцип сперматозоида: учебное пособие / М. Е. Литвак. – Изд. 26-е. – Ростов н/Д: Феникс, 2010. – 503 с.

6.       Миллер А. Характер, личность, успех! / Ален Р. Миллер, Сьюзен Шелли; пер. с анг. А. В. Устюжанина. – М.: АСТ: Астрель, 2005. – 364 с.

7.       Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (Terno_monograph.pdf)

8.       Франкл В. Людина у пошуках справжнього сенсу. Психолог у концтаборі. / Віктор Франкл ; [пер. з нім.]— Х. : Клуб сімейного дозвілля. — 2016. — 160 с.

9.       Фрейре П. Педагогіка пригноблених / Фрейре П. ; [пер. з англ.]. — К. : Юніверс, 2003. — 168 с.

10.   Фромм Э. Бегство от свободы / Эрих Фромм ; [пер, с англ.]. — Луганск : Биг-Пресс, 2012. — 212 с.

11.   Фромм Э. Здоровое общество / Эрих Фромм ; [пер. с англ.]. — М. : АСТ : Астрель, 2011. — 446 с.

12.   Хорни К. Невротическая личность нашего времени / К. Хорни; [пер. с англ. В. В. Старовойтова]. — М. : «Канон+ «РООИ «Реабилитация», 2013. — 288 с.

Ресурси до другого тижня

Ресурси до лекції 6:

  1. Дилтс Р. Изменение убеждений с помощью НЛП / Пер. с англ. В.П. Чурсина. – М.: Независимая фирма «Класс», 1997. – 192 с.
  2. Дилтс Р. Коучинг с помощью НЛП. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2004. – 256 с.
  3. Дилтс Р. Моделирование с помощью НЛП. – СПб.: Питер, 2011. – 2011. – 44 с.
  4. Дилц Р. Б., Эпстайн Т. А. Динамическое обучение / Перев. с англ. А. А. Рунихина. — Воронеж: НПО «МОДЭК», 2001 . — 416 с.
  5. Литвак М. Е. Командовать или подчиняться? Психология управления / М. Е. Литвак. – Изд. 15-е. – Ростов н/Д:Феникс, 2008. – 379 с.
  6. Литвак М. Е. Вести из будущего: письма управленцу / М. Е. Литвак, Т. А. Солдатова. – Изд. 2-е. – Ростов н/Д: Феникс, 2009. – 576 с.
  7. Терно С. О. Історична освіта сьогодні: виклики і відповіді // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філософія. Філософські перипетії». – Вип. 45. – Харків, 2012. – С. 121-127 (23_Tern.pdf)
  8. Терно С. Природовідповідне навчання історії на основі розвитку критичного мислення / С. Терно // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 3. – С. 38-42 (Natural_teaching.pdf).

Ресурси до лекції 7:

  1. Маслоу А. Мотивация и личность. – 3-е изд. / Абрахам Маслоу. — СПб.: Питер, 2003. — 352.
  2. Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (Terno_monograph.pdf)
  3. Тоффлер Э. Шок будущего / Тоффлер Э. ; [пер. с англ.]. — М. : ООО "Издательство АСТ", 2002. — 557 с.
  4. Тягло А. В. Критическое мышление: проблема мирового образования ХХI века / Тягло А. В., Воропай Т. С. // Постметодика. — 2001. — № 3 (35). — С. 19-26.
  5. Фрейре П. Педагогіка пригноблених / Фрейре П. ; [пер. з англ.]. — К. : Юніверс, 2003. — 168 с.
  6. Фрейре П. Формування критичної свідомості / Фрейре П. ; [з англ. пер. О. Дем’янчук]. — К. : Юніверс, 2003. — 176 с.
  7. Френе С. Избранные педагогические сочинения / Френе С. ; [пер. с франц.] / [сост., общ. ред. и вступ. ст. Б. Л. Вульфсона]. — М. : Прогресс, 1990. — 304 с.

Ресурси до лекції 8:

  1. Lipman M. Thinking in education / Lipman M. — New York : Cambridge University Press, 1984. — 303 p.
  2. Lipman M. Thinking Children and Education // Matthew Lipman. — Montclair State College, 1993. — 432 p.
  3. Д’юї Д. Досвід і освіта / Джон Д’юї ; [пер. з англ. Марії Васильченко]. — Львів : Кальварія, 2003. — 84 с.
  4. Терно С. О. Критичне мислення – середньовічна відсталість? Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету, 2013, вип. XXXVІІ. – С. 303-306.
  5. Терно С. Світ критичного мислення: образ та мімікрія / С. Терно // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 7-8. – С. 27-39 (CTWorld.pdf)
  6. Терно С.О. У чому секрет успіху пропаганди, або усвідомленість – системотвірна властивість критичного мислення // Постметодика. – 2014. № 4. – С. 13-20. (Terno-usvidomlenist_KM.pdf)
  7. Тягло А. В. Логика критического мышления (в конспективном изложении) / Тягло А. В. — Х. : Харьковский ин т управления, 1996. — 72 с.
  8. Тягло О. В. Критичне мислення: [навч. посібник] / Тягло О. В. — Х. : Основа, 2008. — 187 с.
  9. Цигульська Т. Ф. Загальна та прикладна психологія. Як допомогти собі та іншим : [курс лекцій] / Т. Ф. Цигульська — К. : Наук. думка, 2000. — 190 с.

Ресурси до лекції 9:

  1. Дёрнер Д. Логика неудачи / Д. Дёрнер. — М. : Смысл, 1997. — 243 с.
  2. Джемс У. Психология / Джемс У. — М.: Педагогика, 1991. — 368 с.
  3. Критическое мышление: тексты, онтокарты, тесты, упражнения, инструменты, тренинги и мастерские.
  4. Критичне мислення як інструмент проведення правоосвітніх заходів у загальноосвітніх навчальних закладах / С. О. Терно: Рідер для вчителів – учасників тренінгу. – К.: Координатор проектів ОБСЄ в Україні, 2016. – 78 с. (ReaderCT.pdf).
  5. Линдсей Г. Творческое и критическое мышление / Г. Линдсей, К. С. Халл, Р. Ф. Томсон // Познавательные психические процессы / [сост. и общ. ред. А. Г. Маклакова]. — СПб. : Питер, 2001. — С. 445-449.
  6. Терно С. О. Критичне мислення: стратегії та процедури // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету, 2015, вип. 44, том 2. – С. 179-183 (Terno-CT-stretegies.pdf).
  7. Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – 105 с. (Terno-CTDTheory.pdf).
  8. Тягло О. В. Критичне мислення: [навч. посібник] / Тягло О. В. — Х. : Основа, 2008. — 187 с.

Ресурси до лекції 10:

  1. Ліпман, М. Чим може бути критичне мислення? [Текст] // Вісник програм шкільних обмінів, 2006, № 27. – С. 17-23.
  2. Технології розвитку критичного мислення учнів / Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д. – Київ : Вид-во «Плеяди», 2006. – 220 с. – С. 10-21.
  3. Халперн, Д. Психология критического мышления [Электронный ресурс] Режим доступу.

Ресурси до лекції 11:

  1. Ліпман, М. Чим може бути критичне мислення? [Текст] // Вісник програм шкільних обмінів, 2006, № 27. – С. 17-23.
  2. Максименко, С.Д., Солов’єнко, В.О. Загальна психологія[Навч. посібник]– Київ : МАУП, 2000. – 256 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу.
  3. Технології розвитку критичного мислення учнів / Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д. – Київ : Вид-во «Плеяди», 2006. – 220 с. – С. 10-21.

Ресурси до лекції 12:

  1. Панченков А. Дидактичні стратегії критичного читання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу.
  2. Поль Р.У. Критическое мышление: Что необходимо каждому для выживания в быстро меняющемся мире. [Электронный ресурс]. – Режим доступу.
  3. Селігей П. О. Народжується текст... (З досвіду відомих авторів) // Мовознавство. – 2015. – № 1. – С. 47–66.
  4. Халперн, Д. Психология критического мышления. [Электронный ресурс]. – Режим доступу.

Ресурси до третього тижня

Ресурси до лекції 13:

  1. McRaney D. Survivorship Bias // You are not so smart – May 23, 2013. – [Електронний ресурс]. - Режим доступу.
  2. Коржуев А. В. Рефлексия и критическое мышление в контексте задач высшего образования / Коржуев А. В., Попков В. А., Рязанова Е. Л. // Педагогика. — 2002. — № 1. — С. 18-22.
  3. Линдсей П. Анализ процесса решения задач / П. Линдсей, Д. Норманн // Познавательные психические процессы / [сост. и общ. ред. А. Г. Маклакова]. — СПб. : Питер, 2001. — С. 449-459.
  4. Матюшкин А. М. Мышление как продуктивный процесс совместного решения проблемных ситуаций / Матюшкин А. М. // Психологический журнал. — 2008. — Т. 29, № 2. — С. 124-129.
  5. Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (Terno_monograph.pdf)
  6. Тягло А. В. Критическое мышление: Проблема мирового образования ХХІ века / Тягло А. В., Воропай Т. С. — Х. : Изд-во Ун-та внутренних дел, 1999. — 284 с.
  7. Тягло О. В. Критичне мислення: [навч. посібник] / Тягло О. В. — Х. : Основа, 2008. — 187 с.
  8. Фрейре П. Формування критичної свідомості / Фрейре П. ; [з англ. пер. О. Дем’янчук]. — К. : Юніверс, 2003. — 176 с.
  9. Щедровицкий Г. П. Мышление. Понимание. Рефлексия / Щедровицкий Г. П. // Щедровицкий Г. П. Избранные труды. — М. : Шк.Культ.Полит., 1995. — С. 449-514.

Ресурси до лекції 14:

    1. Адлер А. Практика и теория индивидуальной психологии / Адлер А.Ю ; [пер. с нем.]. — М.: Академический проект; Гаудеамус, 2015. — 240 с.
    2. Боно Э. Латеральное мышление / Э. Боно ; [пер. с англ. П. А. Самсонов]. — Минск : ООО "Попурри", 2005. — 384 с.
    3. Вернадский В. И. Научное мировоззрение / Вернадский В. И. // На переломе. Философские дискуссии 20-х годов : Философия и мировоззрение / [сост. П. В. Алексеев]. — М. : Политиздат, 1990. — С. 180-203.
    4. Винер Н. Человек управляющий / Винер Н. — СПб. : Питер, 2001. — 288 с.
    5. Д’юї Дж. Демократія і освіта / Джон Д’юї ; [пер. з англ.]. — Львів : Літопис, 2003. — 289 с.
    6. Дьюи Дж. Психология и педагогика мышления. (Как мы мыслим) / Дьюи Дж. ; [пер. с англ. Н. М. Никольской] ; ред. Ю. С. Рассказова. — М. : Лабиринт, 1999. — 192 с.
    7. Зинченко В. П. Возможны ли целостные представления о мышлении? / В. П. Зинченко // Психологическая наука и образование. — 2001. — № 2. — С. 96-103.
    8. Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – 105 с. (Terno-CTDTheory.pdf).
    9. Терно С. Проблемні задачі з історії для старшокласників: Дидактичний посібник для учнів 10-11 кл. загальноосвіт. навч. закл. - Вид. 2-е, доопр. та допов. - Запоріжжя: Просвіта, 2008. - 32 с.
    10. Громадянська освіта: Теорія і методика навчання. – Київ: ЕТНА-1, 2008. – 174 с.
    11. Терно С. О., Коган З. Б., Полтавська І. В. Проблемні задачі з історії для учнів 6-7 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 6-7 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 24 с.
    12. Терно С. О., Хінєва А. Д. Проблемні задачі з історії для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 32 с.

Ресурси до лекції 15:

  1. Айзенк Г. Исследования человеческой психики / Айзенк Г., Айзенк М. — М. : ЭКСМО-Пресс, 2001. — 480 с.
  2. Айзенк Г. Природа интеллекта — битва за разум / Айзенк Г., Кэмин Л. — М. : Изд-во ЭКСМО-ПРЕСС, 2002. — 352 с.
  3. Двек К. С. Новая психология успеха. Думай и побеждай / Двек К. С. ; [пер. с англ. Т. Лучко]. — Х. : Книжный клуб «Клуб Семейного Досуга», 2007. — 352 с.
  4. Литвак М. Е. Если хочешь быть счастливым : учебное пособие по психотерапии и психологии общения / М. Е. Литвак. — Изд. 33-е. — Ростов н/Д : Феникс, 2015. — 603 с.
  5. Литвак М. Е. Из Ада в Рай : избранные лекции по психотерапии : ученое пособие / М. Е. Литвак. — Изд. 15-е — Ростов н/Д : Феникс, 2011. — 477 с.
  6. Литвак М. Е. Командовать или подчиняться? Психология управления / М. Е. Литвак. — Изд. 15-е. — Ростов н/Д : Феникс, 2008. — 379 с.
  7. Литвак М. 7 шагов к успеху / Михаил Литвак. — М. : АСТ, 2015. — 280 с.
  8. Наукові публікації лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій ЗНУ.
  9. Штернберг Р. Дж. Интеллект, приносящий успех / Штернберг Р. Дж. ; [пер. с англ.]. — Минск : Попурри, 2000. — 368 с.

Ресурси до лекції 16:

  1. Барлас Т. Психология 4 you / Барлас Т. — М. : Эксмо, 2004. — 288 с.
  2. Д’юї Д. Досвід і освіта / Джон Д’юї ; [пер. з англ. Марії Васильченко]. — Львів : Кальварія, 2003. — 84 с.
  3. Д’юї Дж. Демократія і освіта / Джон Д’юї ; [пер. з англ.]. — Львів : Літопис, 2003. — 289 с.
  4. Двек К. С. Новая психология успеха. Думай и побеждай / Двек К. С. ; [пер. с англ. Т. Лучко]. — Х. : Книжный клуб «Клуб Семейного Досуга», 2007. — 352 с.
  5. Дёрнер Д. Логика неудачи / Д. Дёрнер. — М. : Смысл, 1997. — 243 с.
  6. Джемс У. Психология / Джемс У. — М.: Педагогика, 1991. — 368 с.
  7. Джемс У. Психология в беседах с учителями / Джемс У. — СПб. : Питер, 2001. — 160 с.
  8. Лебон Г. Психология народов и масс / Густав Лебон ; [пер. с франц.]. — Челябинск : Социум, 2010. — 379 с.
  9. Литвак М. Е. Из Ада в Рай : избранные лекции по психотерапии : ученое пособие / М. Е. Литвак. — Изд. 15-е — Ростов н/Д : Феникс, 2011. — 477 с.
  10. Наукові публікації лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій ЗНУ.

Ресурси до лекції 17:

  1. Д’юї Д. Досвід і освіта / Джон Д’юї ; [пер. з англ. Марії Васильченко]. — Львів : Кальварія, 2003. — 84 с.
  2. Д’юї Дж. Демократія і освіта / Джон Д’юї ; [пер. з англ.]. — Львів : Літопис, 2003. — 289 с.
  3. Двек К. С. Новая психология успеха. Думай и побеждай / Двек К. С. ; [пер. с англ. Т. Лучко]. — Х. : Книжный клуб "Клуб Семейного Досуга", 2007. — 352 с.
  4. Дёрнер Д. Логика неудачи / Д. Дёрнер. — М. : Смысл, 1997. — 243 с.
  5. Джемс У. Психология / Джемс У. — М.: Педагогика, 1991. — 368 с.
  6. Джемс У. Психология в беседах с учителями / Джемс У. — СПб. : Питер, 2001. — 160 с.
  7. Джонстон Д. Психология / Джонстон Д. ; [пер. с англ. Л. М. Птицына]. — М. : ООО «Издательство АСТ» : ООО «Издательство Астрель», 2003. — XXVI, 493[9]c.
  8. Дьюи Дж. Психология и педагогика мышления. (Как мы мыслим) / Дьюи Дж. ; [пер. с англ. Н. М. Никольской] ; ред. Ю. С. Рассказова. — М. : Лабиринт, 1999. — 192 с.
  9. Зинченко В. П. Возможны ли целостные представления о мышлении? / В. П. Зинченко // Психологическая наука и образование. — 2001. — № 2. — С. 96-103.
  10. Наукові публікації лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій ЗНУ.

Ресурси до лекції 18:

1.       Адлер А. Практика и теория индивидуальной психологии / Адлер А.Ю ; [пер. с нем.]. — М.: Академический проект; Гаудеамус, 2015. — 240 с.

2.       Боно Э. Латеральное мышление / Э. Боно ; [пер. с англ. П. А. Самсонов]. — Минск : ООО "Попурри", 2005. — 384 с.

3.       Вернадский В. И. Научное мировоззрение / Вернадский В. И. // На переломе. Философские дискуссии 20-х годов : Философия и мировоззрение / [сост. П. В. Алексеев]. — М. : Политиздат, 1990. — С. 180-203.

4.       Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – 105 с. (Terno-CTDTheory.pdf)

5.       Терно С. Вони грають зовсім не так, або постмодернізм у сучасній українській історіографії // Генеза: політологія, історія, філософія. – 2004. – № 1. – С. 92-111. (Postmodernism.pdf)

6.       Терно С. Критичне мислення: чергова мода чи нагальна потреба? // Історія в школах України. – 2007. – №. 4. – С. 13-15.(KM_chergova_moda.pdf)

7.       Терно С. Забобони й стереотипи: що слід про них знати викладачу громадянознавчих курсів // Історія в школах України. – 2008. – № 2. – С. 17-21 (Zabobony_i_sterotypy.pdf)

8.       Терно С. Конфлікт: це добре чи погано? (Як вивчати конфлікти у громадянській освіті) // Історія в школах України. – 2008. – № 3. – С. 17-23 (Koflikt_tse_dobre_chi_pogano.pdf)

9.       Терно С. О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2012. – 70 с. (Terno_Methodology.pdf).

 

Ресурси до лекції 19:

1.       Адлер А. Практика и теория индивидуальной психологии / Адлер А.Ю ; [пер. с нем.]. — М.: Академический проект; Гаудеамус, 2015. — 240 с.

2.       Боно Э. Латеральное мышление / Э. Боно ; [пер. с англ. П. А. Самсонов]. — Минск : ООО "Попурри", 2005. — 384 с.

3.       Д’юї Дж. Демократія і освіта / Джон Д’юї ; [пер. з англ.]. — Львів : Літопис, 2003. — 289 с.

4.       Дьюи Дж. Психология и педагогика мышления. (Как мы мыслим) / Дьюи Дж. ; [пер. с англ. Н. М. Никольской] ; ред. Ю. С. Рассказова. — М. : Лабиринт, 1999. — 192 с.

5.       Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – 105 с. (Terno-CTDTheory.pdf)

6.       Терно С. Актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології // Історія в школах України. – 2009. – № 4. – С. 9-13. (Actual_problems.pdf)

Ресурси до лекції 20:

  1. Панченков А. Дидактичні стратегії критичного читання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу.
  2. Поль Р.У. Критическое мышление: Что необходимо каждому для выживания в быстро меняющемся мире. [Електронний ресурс]. – Режим доступу.
  3. Халперн, Д. Психология критического мышления. [Електронний ресурс]. – Режим доступу.
  4. Шмідт В.Р. Мистецтво задавати питання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу.

Ресурси до лекції 21:

  1. Громадянська освіта: Теорія і методика навчання. – Київ: ЕТНА-1, 2008. – 174 с.
  2. Терно С. О. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя : Просвіта, 2009. – 268 с.
  3. Терно С. О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2012. – 70 с. – Режим доступу.
  4. Терно С. О., Коган З. Б., Полтавська І. В. Проблемні задачі з історії для учнів 6-7 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 6-7 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 24 с. Режим доступу.
  5. Терно С. О., Хінєва А. Д. Проблемні задачі з історії для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 32 с. Режим доступу.
  6. Терно С. Проблемні задачі з історії для старшокласників: Дидактичний посібник для учнів 10-11 кл. загальноосвіт. навч. закл. - Вид. 2-е, доопр. та допов. - Запоріжжя: Просвіта, 2008. - 32 с. Режим доступу.
  7. Тягло А. В. Критическое мышление: Проблема мирового образования ХХІ века / Тягло А. В., Воропай Т. С. – Х. : Изд-во Ун-та внутренних дел, 1999. – 284 с.
  8. Тягло О. В. Критичне мислення: [навч. посібник] / Тягло О. В. – Х. : Основа, 2008. – 187 с.

Ресурси до лекції 22:

  1. Гальперин П. Я. Проблемы формирования знаний и умений у школьников и новые методы обучения в школе / Гальперин П. Я., Запорожец А. В., Эльконин Д. Б. // Возрастная и педагогическая психология : [тексты] / [сост. и коммент. Шуаре Марата О.] – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1992. – С. 230-242.
  2. Десятов Д. Л. Практичні аспекти застосування методів критичного мислення на уроці історії / Десятов Д. Л. // Історія та правознавство. – 2007. – № 9 (109). – С. 5-11.
  3. Джемс У. Психология в беседах с учителями / Джемс У. – СПб. : Питер, 2001. – 160 с.
  4. Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с.
  5. Терно С. О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2012. – 70 с.
  6. Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – 105 с.
  7. Терно С. О., Коган З. Б., Полтавська І. В. Проблемні задачі з історії для учнів 6-7 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 6-7 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 24 с.
  8. Терно С. О., Хінєва А. Д. Проблемні задачі з історії для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 32 с.
  9. Терно С. Проблемні задачі з історії для старшокласників. Практикум для учнів 10-11 класів. – К. : Шкільний світ, 2012. – 17 с. // Історія України. – 2012. – № 21-22 (757-758).
  10. Терно С. Проблемні задачі з історії для старшокласників: Дидактичний посібник для учнів 10-11 кл. загальноосвіт. навч. закл. - Вид. 2-е, доопр. та допов. - Запоріжжя: Просвіта, 2008. - 32 с.
  11. Терно С. О. Критичне мислення як інструмент проведення правоосвітніх заходів у загальноосвітніх навчальних закладах / С. О. Терно: Рідер для вчителів – учасників тренінгу. – К.: Координатор проектів ОБСЄ в Україні, 2016. – 78 с.
  12. Тестов В. А. "Жесткие" и "мягкие" модели обучения / Тестов В. А. // Педагогика. – 2004. – № 8. – С. 35-39.
  13. Технології розвитку критичного мислення учнів / [Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д. ; наук. ред., передм. О. І. Пометун]. – К. : Вид-во «Плеяди», 2006. – 220 с.
  14. Тімар Т. Б. Як домогтися досконалости в освіті / Томас Б. Тімар, Девід Л. Кірп ; пер. з англ. Анжели Кам’янець. – Львів : Літопис, 2004. – 176 с.

Ресурси до лекції 23:

  1. Критичне мислення: ключові характеристики та вправи для його розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу.
  2. Панченков А. Дидактичні стратегії критичного читання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу.
  3. Поль Р.У. Критическое мышление: Что необходимо каждому для выживания в быстро меняющемся мире [Электронный ресурс]. – Режим доступу.
  4. Халперн, Д. Психология критического мышления [Электронный ресурс]. – Режим доступу.

Ресурси до лекції 24:

  1. Медіаграмотність та критичне мислення на уроках суспільствознавства: посібник для вчителя / Т. Бакка, О. Бурім, О. Волошенюк, Р. Євтушенко, Т. Мелещенко, О. Мокрогуз; За ред. В. Іванова, О. Волошенюк. – К. : ЦВП, АУП, 2016. – 243 с.
  2. Панченков А. Дидактичні стратегії критичного читання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу.
  3. Поль Р.У. Критическое мышление: Что необходимо каждому для выживания в быстро меняющемся мире [Электронный ресурс]. – Режим доступу.
  4. Українська мова. Технологія «Сторітеллінг». [Електронний ресурс]. – Режим доступу.
  5. Халперн, Д. Психология критического мышления [Электронный ресурс]. – Режим доступу.