Перейти до головного змісту

Дизайн мислення: спрямовуйте та навчайтесь

Про курс

Український переклад та адаптація провідного курсу від Массачусетського технологічного інституту "Design Thinking for Leading and Learning".

Як зробити з наших учнів успішних фахівців? Як допомогти нашій освітній спільноті? Ми знаємо, що для роботи у майбутньому потрібні творче мислення, вміння розв’язувати складні задачі та комунікація, але як цьому правильно навчати? Як зібрати разом пристрасних лідерів освіти для створення системи рішення для освітніх змін? Відповіді на ці та інші питання чекають на вас у курсі «Дизайн мислення: спрямовуйте та навчайтесь»!

Цей курс розділено на три частини, які поєднують дизайн мислення та освітні приклади з життя, а також дають можливість освітянам застосовувати вивчені концепції на власному прикладі та у власних умовах освітнього процесу.

Блок 1. Познайомимось з дизайном мислення. Вступ до дизайну мислення від фахівців Массачусетського технологічного інституту. Для виконання першого завдання наші слухачі спробують себе у ролі дизайнера та зроблять невеликий проект. Цей блок стане основою для подальшого вивчення.

Блок 2. Дизайн мислення для учнів та студентів. Приклади роботи та як саме освітяни використовують дизайн мислення для підвищення ефективності та заохочення до навчання у класах. Слухачі розроблять практичний кейс для навчального експерименту у власному класі чи в іншому освітньому середовищі.

Блок 3. Дизайн мислення для навчального закладу. Приклади роботи та як саме навчальні заклади та їхні партнери використовують дизайн мислення для змін в освітньому процесі. Слухачі розроблять практичний кейс для навчального експерименту у власному навчальному закладі.

Цей курс спонсорований Microsoft в рамках програми Microsoft K-12 Education Leadership, розробленої надати ресурси K-12 шкільним лідерам в усьому світі, які розв’язують унікальні проблеми у власних навчальних закладах. Ці ресурси допоможуть змінити освітній та технологічний ландшафт.

Що ви опануєте?

  • Процес дизайну мислення.
  • Чому дизайн мислення важливий та потрібний для учнів та навчальних закладів у ХХІ столітті?
  • Як застосовувати дизайн мислення у різних освітніх середовищах?
  • Способи використання дизайну мислення як стратегії для покращення навчальних закладів та системи освіти.

Автори

Джастін Рейч

Джастін Рейч

Доцент кафедри порівняльних досліджень у медіа Массачусетського технологічного інституту, інструктор програми підготовки педагогів Шеллера та директор лабораторії MIT Teaching Systems. Співзасновник професійного навчального консалтингу EdTechTeacher, присвяченого допомозі вчителям у впровадженні технологій для створення навчальних середовищ. Розробляв технології онлайн-навчання для HarvardX Initiative та викладав для аспірантської програми з педагогіки у Гарварді. Автор численних публікацій про освіту у «Science», «The New Yorker», «The Atlantic», «Educational Researcher», «Washington Post», «Inside Higher Ed» тощо.

Елізабет Хаттнер-Лоан

Елізабет Хаттнер-Лоан

Співробітниця лабораторії цифрового навчання у Центрі цифрового навчання Массачусетського технологічного інституту. Працює провідним менеджером з розробки онлайн-курсів для лабораторії MIT Teaching Systems та програми підготовки педагогів Шеллера/Educational Arcade. Вона розробляє масові відкриті онлайн-курси для освітян та для впровадження новітніх технологій навчання. Працювала в Американській академії мистецтв та наук.

Алісса Нейпір

Алісса Нейпір

Розробник онлайн-курсів для Teaching Systems Lab (TSL) Массачусетського технологічного інституту. Має освіту в галузі хімії. В студентські роки розробляла програму, спрямовану на зміцнення спільноти Массачусетського технологічного інституту та підвищення обізнаності із расовими проблемами. Брала участь у створенні масових відкритих онлайн-курсів для освітян.

Поширені питання

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все що Вам знадобиться,– доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення за підписом викладача!

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Внести до списку