Перейти до головного змісту

Впровадження інновацій у навчання

Про курс

Український переклад та адаптація провідного курсу від Массачусетського технологічного інституту "Launching Innovation in Schools".

Кожен чудовий вчитель та кожен чудовий навчальний заклад постійно працює над покращенням умов для навчання учнів та студентів. Ми всі сподіваємось, що наші учні будуть навчатись протягом життя, а ми як вчителі маємо теж постійно вчитись та удосконалюватись. Це курс для лідерів навчального процесу (від вчителів та викладачів до директорів шкіл), які впроваджують інновації у власних навчальних закладах.

Ви опануєте повний курс навчання, дослідів та відгуків, щоб впевнитись та набути навичок в освітніх заходах для покращення освітнього процесу. За допомогою практичних вправ та завдань ви разом із колегами розпочнете вибудовувати нові кроки для організації навчального процесу, втілювати в життя нові ініціативи та оцінювати власні досягнення на цьому шляху. Цей курс засновано на роботах Джастіна Рейча (Teaching Systems Lab, Масачусетський технологічний інститут) та Пітера Сенджа (Школі управління Слоуна, Масачусетський технологічний інститут). Ви довідаєтесь про візуалізацію та розвиток потенціалу із акцентом на співпрацю та побудову партнерських відносин із зацікавленими людьми на всіх рівнях.

Наприкінці цього курсу ви розпочнете впровадження ініціативи з покращення навчального процесу у вашому навчальному закладі та навчитесь краще розуміти себе як лідера та агента змін. Ви познайомитесь та налагодите зв’язки із колегами по навчанню, які будуть також впроваджувати подібну надзвичайно важливу роботу.

Цей курс спонсорований Microsoft в рамках програми Microsoft K-12 Education Leadership, розробленої надати ресурси K-12 шкільним лідерам в усьому світі, які розв’язують унікальні проблеми у власних навчальних закладах. Ці ресурси допоможуть змінити освітній та технологічний ландшафт.

Що ви опануєте?

Лідери освітніх змін дізнаються:

  • Як об’єднати людей навколо спільної ідеї?
  • Як знайти власне бачення та налагодити зв’язки?
  • Як розпочати впровадження нової освітньої ініціативи?
  • Як працювати разом попри виклики та перемоги?
  • Як оцінювати результат та змінювати шлях за потреби?

Структура курсу

Тема 1. Впровадження інновацій у навчальному закладі: основні принципи та постановка задач.

Тема 2. Об’єднання людей навколо спільної ідеї: розуміння сильних сторін та пошук однодумців.

Тема 3. Власне бачення та початок роботи: вивчення інноваційний навчальних моделей, створення власного бачення змін та визначення перших конкретних кроків.

Тема 4. Спільна робота попри поразки та перемоги: виклики у спільній роботі.

Тема 5. Оцінювання результатів та внесення змін: способи вимірювання результатів, розуміння доказів на підтвердження результатів та внесення необхідних змін.

Тема 6. Сталі інновації у навчальних закладах: презентація роботи, її поширення та відгуки.

Автори

Джастін Рейч

Джастін Рейч

Доцент кафедри порівняльних досліджень у медіа Массачусетського технологічного інституту, інструктор програми підготовки педагогів Шеллера та директор лабораторії MIT Teaching Systems. Співзасновник професійного навчального консалтингу EdTechTeacher, присвяченого допомозі вчителям у впровадженні технологій для створення навчальних середовищ. Розробляв технології онлайн-навчання для HarvardX Initiative та викладав для аспірантської програми з педагогіки у Гарварді. Автор численних публікацій про освіту у «Science», «The New Yorker», «The Atlantic», «Educational Researcher», «Washington Post», «Inside Higher Ed» тощо.

Пітер Сендж

Пітер Сендж

Провідний викладач лідерства та сталого розвитку в Школі управління Слоуна Массачусетського технологічного інституту. Він вивчає децентралізацію ролі лідерства в організаціях для підвищення здатності працівників продуктивно працювати на досягнення спільних цілей. Автор популярної книги «П'ята дисципліна: мистецтво та практика організації навчання» (1990), в якій запропоновано теорію навчальних установ, та кількох інших відомих доробків.

Поширені питання

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все що Вам знадобиться,– доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення за підписом викладача!

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Старт

Внести до списку