Михайло Винницький
Керівник секретаріату Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, доцент Національного університету «Києво-Могилянська Академія», викладач Львівської бізнес-школи Українського католицького університету; PhD.
Якість викладання ― ключовий елемент якості освіти. У межах власних курсів чи освітніх компонент викладачі впливають на якість освітньої програми, на процес навчання та засвоєння матеріалу студентами, і в результаті ― на внутрішню якість освіти у закладах вищої освіти (ЗВО).
Цей курс допоможе викладачам, агентам змін, завідувачам кафедр, гарантам програм і керівництву університетів знайти ефективні шляхи стимулювання та підтримки якісного викладання на рівні освітніх компонент (окремих курсів), освітньої програми й університету в цілому.
У курсі представлені різні погляди на підвищення якості викладання, оновлення освітніх програм, управління змінами та лідерство в університеті. Курс «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах» ― результат співпраці експертів з України та Німеччини, викладачів і співробітників ГО «Вище», Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина) і Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Проєкт фінансується Міністерством закордонних справ Німеччини.
Після успішного завершення курсу слухачі зможуть:
Тема 1. Зміцнення викладання на рівні курсу.
Тема 2. Зміцнення викладання на рівні освітньої програми.
Тема 3. Зміцнення викладання, лідерство й організаційний розвиток на рівні університету.
3 тижні (4,5 години)
1,5 години
Керівник секретаріату Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, доцент Національного університету «Києво-Могилянська Академія», викладач Львівської бізнес-школи Українського католицького університету; PhD.
Член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, керівник Групи сприяння академічній доброчесності Сумського державного університету.
Заступниця голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, директорка Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка (2016-2019); докторка наук, професорка.
Докторка наук, керівниця Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина), який пропонує сертифікаційні програми підвищення кваліфікації для викладачів університетів землі Саксонії. Її спеціалізація: методи викладання у вищій школі, організаційний розвиток і зміцнення викладання, подолання дискримінації у викладанні.
Асистент-дослідник Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина). З 2012 року відповідав за оперативне управління проєктом міжуніверситетської співпраці «Verbund: Lehrpraxis im Transfer» (вебсайт проєкту: http://www.hd-sachsen.de/web/page.php?id=508).
Студентка культурології Лейпцизького університету, асистентка Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина).
Експертка з академічного розвитку Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина). Основні напрями її роботи: проведення майстер-класів і консультацій для викладачів університетів, координація проєктів співпраці з українськими НУО для підтримки вдосконалення викладання у вищій освіті України.
Експертка з академічного розвитку Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина). Здобуває докторський ступінь у галузі академічного розвитку.
Експертка з академічного розвитку Саксонського центру викладання та навчання у вищій школі (HDS) (Німеччина) та координаторка проєкту міжуніверситетського співробітництва «Цифрова вища освіта в Саксонії» (вебсайт проєкту: http://www.hd-sachsen.de/web/page.php?id=1176).
Керівниця ГО «Вище», спеціалістка Центру забезпечення якості освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія», тренерка з управління проєктами. З 2017 року займається професійним розвитком викладачів.
Керівниця Центру забезпечення якості освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія», тренерка ГО «Вище», фасилітаторка. Тренерка освітніх тренерів, викладачка публічного мовлення та медійної грамотності.
Професор Дрезденського університету прикладних наук (HTW) (Німеччина), де був проректором з питань викладання та навчання, а також відповідав за стратегію акредитації та цифровізації системи викладання і навчання. Виступає наставником для інших університетів.
Соціологиня, освітня науковиця і системний коуч, очільниця відділу дидактики вищої освіти в Університеті прикладних наук Нижнього Рейну (Німеччина). Тренерка з розвитку систем забезпечення якості освіти в країнах, що розвиваються, та учасниця загальнонімецької мережі «Lehre hoch n».
Кандидатка історичних наук, доцентка, експертка з питань освіти й освітньої політики. З серпня 2018 до листопада 2020 року працювала державною експерткою директорату вищої освіти і освіти дорослих Міністерства освіти і науки України. Співавторка проєкту професійного стандарту викладача закладу вищої освіти.
Cертифікована керівниця проєктів і консультантка з організаційних трансформацій. Має 12-річний досвід упровадження ІТ-рішень, фінансових продуктів, організаційних змін і РМО (проєктних офісів), організації освітніх проєктів і заходів.
Курс є повністю безкоштовним. Все, що вам знадобиться – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
Так! Успішно виконайте усі завдання курсу й отримайте сертифікат про його закінчення.
Відеолекції, завдання та можливість отримати сертифікат доступні постійно.