Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа

PCSC

Доступний постійно

ПРО КУРС

Сучасна людина живе у світі цифрових технологій, світі швидких рішень та надзвичайних подій. Це світ цифрової освіти.

Онлайн-курси – головна революційна інновація в освіті з часів винайдення друкарського верстата. За даними ClassCentral, у світі 12 тисяч онлайн-курсів, на яких навчається понад 100 мільйонів людей. І це лише початок.

Майбутнє освіти саме за цифровими дипломами, цифровими освітніми програмами та новітніми технологіями.

Для того, щоб опановувати нові професії, постійно розвиватись, людині більше не потрібні великі гроші, можливість поїхати до відомих університетів, аби послухати лекції фахівців світового рівня. Знання доступні в один клік. Вітаємо у майбутньому!

Давайте разом розберемось, як онлайн-освіта може допомогти нам – громадським організаціям, соціальним підприємцям, великим компаніям та міжнародним проєктам – навчатись тут та зараз?

Prague Civil Society Centre та платформа онлайн-курсів Prometheus представляють онлайн курс «Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа».

Курс допоможе навчитись створювати онлайн-курси, розповість про особливості сучасної цифрової освіти, навчить застосовувати доступний інструментарій для створення власного освітнього продукту.

Для кого цей курс?

Наш курс розрахований на громадські організації, малий бізнес, стартапи та освітні проєкти, які займаються створенням та поширення цифрових освітніх продуктів у таких сферах:

  • гуманітарні, суспільні та політичні науки;
  • економічна та фінансова грамотність;
  • історія, мистецтво та культура;
  • громадський активізм та міські ініціативи;
  • гендерні дослідження та права жінок;
  • соціальне підприємництво;
  • IT, програмування;
  • розвиток комунікаційних навичок;
  • глобальні виклики.

Активна фаза курсу з 05 грудня по 25 грудня 2019 року.

Програма онлайн-курсу

Модуль 1 — Сучасна цифрова освіта: Як, чому та для кого це працює?
Модуль 2 — Сутність (ДНК) освітнього онлайн-проєкту.
Модуль 3 — Позиціювання – виведення онлайн-продукту на ринок.
Модуль 4 — Виробничі процеси цифрового освітнього проєкту.
Модуль 5 — Успішні продажі та маркетинг.
Модуль 6 — Формування зіркової команди проєкту.
Модуль 7 — Як заробити гроші в сучасному освітньому проєкті.
Модуль 8 – Цифрова безпека та конфіденційність онлайн-навчання.
Модуль 9 – Організація психологічної підтримки учасників навчального процесу.

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ

3 тижні, 30 годин

ФОРМА НАВЧАННЯ

Онлайн-курс, опановується дистанційно

ФОРМА ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Сертифікат про успішне завершення навчання з вказання кількості годин. Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням на ньому. Усі видані сертифікати внесено до реєстру, з яким можна ознайомитися за посиланням.

НАПРЯМ НАВЧАННЯ

Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників будь-якого напрямку, яким цікаво дізнатися про нові засоби сучасної освіти, а саме створення онлайн-курсів, та опанувати відповідні навички.

ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ВДОСКОНАЛЮВАТИМУТЬСЯ ТА НАБУВАТИМУТЬСЯ

Загальні: знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти; особливостей процесів викладання і навчання школярів; основних механізмів функціонування і реалізації компетентнісної парадигми навчання; критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Фахові: розвинені вміння організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах (прогнозування, проєктування, оцінювання тощо); конструювати та реалізувати сучасні програми навчання школярів із використанням різноманітних методів, форм і технологій; діагностувати освітній процес і складати індивідуальні освітні маршрути для становлення учня як особистості, громадянина, інноватора; керувати проєктною діяльністю школярів; проєктувати власну програму професійно-особистісного зростання.

МЕТА КУРСУ

Допомогти освітянам та всім зацікавленим цією темою розібратися в особливостях сучасної цифрової освіти, застосовувати доступний інструментарій для створення власного освітнього продукту, навчитись просувати власні онлайн-курси.

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Назва розділів і тем Кількість годин
Всього у тому числі
Лекції Тестування Самостійна робота
Тиждень 1.
Модуль 1. Сучасна цифрова освіта: Як, чому і для кого вона працює?
Модуль 2. Сутність (ДНК) освітнього онлайн-проєкту
Модуль 3. Позиціонування — виведення онлайн-продукту на ринок
10 3 1 6
Тиждень 2.
Модуль 4. Виробничі процеси цифрового освітнього проєкту
Модуль 5. Успішні продажі та маркетинг
Модуль 6. Формування зіркової команди проєкту
10 3 1 6
Тиждень 3.
Модуль 7. Як заробляти гроші в сучасному освітньому проєкті
Модуль 8. Цифрова безпека та конфіденційність онлайн-навчання
Модуль 9. Організація психологічної підтримки учасників навчального процесу
10 3 1 6
Всього годин 30 9 3 18

Затверджену програму можна завантажити, натиснувши на її зображення вгорі, або за цим посиланням.

Команда та спікери курсу

Іван Примаченко

Іван Примаченко

Радміла Сегол

Радміла Сегол

Андрій Пархоменко

Андрій Пархоменко

Антон Сененко

Антон Сененко

Микита Кукулевський

Микита Кукулевський

Ірина Побідаш

Ірина Побідаш

Як взяти участь?

Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus – найуспішніший проєкт безкоштовних онлайн-курсів в Україні. На платформі транслюється понад 120 курсів та навчається понад мільйон унікальних слухачів. Фахівці платформи, відомі журналісти та блогери поділяться досвідом створення цифрових освітніх продуктів, їх просування та монетизації.

Курс «Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа» буде доступний двома мовами – російською та українською для залучення якнайбільшої кількості освітніх проєктів з країн Східної Європи та Центральної Азії.