Skip to main content

Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток


Prometheus

ПРО КУРС

Досвід останніх десятиліть переконливо свідчить про те, що молодь з особливими освітніми потребами прагне розвивати свій як розумовий, так і фізичний потенціал. Діти хочуть вести активне життя, спілкуватися з однолітками, навчатися, займатися спортом, здобувати індивідуальні та командні перемоги. А тому дуже важливо, щоб демократичне суспільство й, відповідно, демократична школа давали їм цю можливість.

Часто трапляється так, що родина й оточення свідомо або несвідомо занижують самооцінку дитини, а відтак – вона сама не знає, на що здатна. Завдання сучасної школи – гармонізувати прагнення та можливості дитини, навчити її ставити перед собою амбіційну мету й досягати її.

Цей курс доповнює цикл курсів «Нова фізична культура» і має на меті всебічно допомогти адміністрації шкіл, команді психолого-педагогічного супроводу, вчителям фізичної культури та батькам опанувати необхідний інструментарій, який допоможе створити комфортне освітнє середовище для кожної дитини. Курс розробили шановані та досвідчені експерти й провідні фахівці спортивних асоціацій, а також педагоги-практики. Усі вони охоче поділяться з вами своїм досвідом та дадуть необхідні поради.

ЦЕЙ КУРС БУДЕ ЦІКАВИЙ

  • якщо ви вчитель, і у вашому класі навчається дитина з особливими освітніми потребами;
  • якщо ви освітній управлінець, працівник інклюзивно-ресурсного центру;
  • якщо ви батьки або опікуни дитини з особливими освітніми потребами.

Будь-який рух починається з базових знань. Запрошуємо отримати їх!

ОБСЯГ КУРСУ

30 годин

ФОРМА НАВЧАННЯ

Онлайн-курс, опановується дистанційно

ФОРМА ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ

Сертифікат про успішне завершення навчання з вказаною кількістю годин. Автентичність сертифіката можна перевірити за посиланням на ньому.

НАПРЯМ НАВЧАННЯ

Професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників щодо удосконалення методичного та технологічного рівнів викладання, навичок ефективного планування освітнього процесу, створення освітнього середовища, доступного кожному, впровадження новітніх технологій у навчанні для подальшого розвитку української освіти.

ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ВДОСКОНАЛЮВАТИМУТЬСЯ ТА НАБУВАТИМУТЬСЯ

Загальні: реалізація компетентнісної парадигми навчання; критичне та системне мислення; знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти; здатність діяти відповідально та свідомо; здатність ефективно комунікувати та працювати в команді; здатність ефективно взаємодіяти з представниками інших професійних груп; здатність до усвідомлення, цінування й поваги багатоманітності в суспільстві.

Фахові: професійно-педагогічна; інноваційно-дослідницька; методична; компетентності, визначені Профілем інклюзивних вчителів.

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Назва модуля Кількість годин
Всього у тому числі
Лекції Тестування Самостійна робота
Модуль 1. Інклюзивне навчання: право бути іншим 6 0,7 0,2 5,1
Модуль 2. Психолого-педагогічні засади інклюзивного навчання 7,7 2 0,2 5,5
Модуль 3. Вчитель фізичної культури — провідник змін 8 1 0,2 6,8
Модуль 4. Адаптивна фізична культура для дітей з особливими освітніми потребами 8,3 2 0,2 6,1
Всього 30 5,7 0,8 23,5

Затверджену програму можна завантажити, натиснувши на її зображення вгорі, або за цим посиланням.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ І АВТОРОК

Ольга Набоченко

Ольга Набоченко

Кандидатка педагогічних наук, державна експертка експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України, авторка підручників та програм для дітей зі сліпотою, авторка методичних рекомендацій для педагогічних працівників і розробниця нормативно-правових актів

Катерина Довгопола

Катерина Довгопола

Кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями зору Інституту спеціальної педагогіки та психології ім. М. Ярмаченка НАПН України

Ольга Яшна

Ольга Яшна

Кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри фізичного виховання і здоров’я Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Фахівчиня з фізичної реабілітації, авторка посібника «Методика навчання адаптивній фізичній культурі в умовах центрів соціальної реабілітації»

Олександр Фомічов

Олександр Фомічов

Правозахисник, ліцензований дитячий футбольний тренер, координатор міжнародних кампаній «Грай за Права Людини» та #ФутболДляНеї, символ кампанії УЄФА #EqualGame (Рівна Гра), кращий тренер соціальної ініціативи ФК «Шахтар» «Давай, грай» у 2019 році, співавтор онлайн-курсів та координатор хабу Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична Школа»

Наталія Худа

Наталія Худа

Викладачка англійської мови Тернопільського національного університету імені Володимира Гнатюка, авторка підручників та посібників для абітурієнтів та студентів філологічних відділень ВНЗ, координаторка проєкту "English with pleasure”, керівниця центру неформальної освіти "My English Planet", тренерка Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа», розробниця тренінгів з підвищення кваліфікації вчителів та з уповноваження діяльності органів учнівського самоврядування

Олена Кошелєва

Олена Кошелєва

Фітнес-спеціалістка для людей з особливими освітніми потребами, ерготерапевтка, авторка методики «Адаптивний фітнес для людей з розладами аутистичного спектра». Президентка ГО «Київська міська асоціація «Сім’я Успіху» для людей з інвалідністю».

Ліана Копилова

Ліана Копилова

Вчителька фізичної культури Києво-Печерського ліцею 171 «Лідер», тренерка проєкту Kids Autism Games, Заслужений вчитель України

Василь Леськів

Василь Леськів

Президент Всеукраїнської Федерації петанку, директор спортивної школи LESKIV-SCHOOL, вчитель фізичного виховання у школах України, національний тренер з гірських лиж Дефлімпійської збірної України з гірськолижного спорту

Валентин Лукіянчук

Валентин Лукіянчук

Автор оздоровчої, реабілітаційної та розвивальної системи «Вольова пластика» та низки методик у сфері оздоровлення, індивідуального розвитку та функціональної оптимізації механізмів активності. Аспірант в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова

Катерина Сакевич

Катерина Сакевич

Едвайзер (аdvisor) проекту.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так. Все, що вам знадобиться – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так. Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення за підписом викладача.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Classes Start

Enroll