Про курс
Чим ідея відрізняється від бізнесу? Бізнес має клієнта, який платить. І саме про це ми будемо говорити на курсі "Підприємництво: Хто ваш клієнт?" Массачусетського технологічного інституту. Ви навчитесь збільшувати групу ваших цільових клієнтів, а значить – збільшувати оберти вашого бізнесу.
Ми знаємо, що підприємництво – це творчий процес, і саме це робить його цікавим. Але для роботи вашого підприємства необхідний методичний підхід. Саме це поєднання творчості та дисципліни ви опануєте впродовж навчання. Після завершення курсу ви навчитесь:
- проводити сегментацію ринку;
- обирати стартову позицію на ринку;
- розробляти портрети клієнтів;
- обчислювати загальний розмір цільового ринку;
- розуміти свого клієнта.
Курс заснований на дослідженнях стартап-компаній Массачусетського технологічного інституту та їхніх засновників. Завдяки цим дослідженням ви зможете ознайомитися з інноваціями в мобільних застосунках, 3D-друку, енергетичній електроніці, годинниковому виробництві тощо. Ви дізнаєтеся, як спілкуватись з потенційними клієнтами, зрозуміти суттєву різницю між аналізом ринку згори донизу та знизу вгору, а також розробите стратегічну основу для прийняття рішення про те, які ринки слід використовувати для вашого товару чи послуги.
Цей курс - переклад українською мовою курсу Entrepreneurship 101: Who is your customer?
викладачів Массачусетського технологічного інституту.
Тривалість курсу:
5 тижнів
Програма курсу:
- Первинне дослідження споживачів.
- Аналіз ринку знизу вгору.
- Сегментація ринку.
- Аналіз стартових позицій на ринку.
- Розроблення портрету клієнта.
- Профілювання потенційного клієнта.
- Оцінка загального розміру цільового ринку.
Автори
Білл Олет
Керівник Martin Trust Center програми підприємництва Массачусетського технологічного інституту. Постійно змінює спосіб розуміння, навчання та практики підприємництва у всьому світі. Його робота побудована на основі 25-річної успішної кар’єри спочатку в IBM, а потім як серійного підприємця. За цей час він залучив інвестицій на понад сто мільйонів доларів і створив через свої компанії сотні мільйонів доларів акціонерної вартості. З 2009 року очолює розвиток підприємницької освіти у Массачусетському технологічному інституті. Його статті публікували Wall Street Journal, TechCrunch, Boston Globe, Sloan Management Review, Kauffman Foundation, Entrepreneur Magazine, MIT Sloan. Закінчив Гарвардський університет та Массачусетський технологічний інститут, є членом правління MITEK Systems (NASDAQ: MITK) та XL Hybrids Inc., а також запрошеним професором університету Стратклайд (Шотландія). У 2019 році був нагороджений премією Фонду Дешпанде за внесок у розвиток інновацій та підприємництва. У 2021 році був визнаний Асоціацією малого бізнесу та підприємництва США (USASBE) викладачем року у галузі підприємництва.
Ердін Бешимов
Викладач Массачусетського технологічного інституту, старший директор MIT Open Learning, засновник освітньої програми MIT Bootcamps, яка об'єднує підприємців з усього світу та навчає їх розвитку інноваційних підприємств. Співзасновник та директор-засновник програми MITx MicroMasters, що першою запровадила модель "перевернутого вступу". Співстворив перші масові відкриті онлайн-курси з підприємництва в MIT, які навчили тисячі слухачів у всьому світі тому, що вони можуть стати підприємцями-змінотворцями і надав їм інструменти для старту на цьому шляху. Керуючись філософією, що Массачусетський технологічний інститут - це не просто заклад освіти, а глобальна інноваційна спільнота, Ердін прагне побудувати нові шляхи для студентів та професіоналів у всьому світі для вивчення та практики інновацій та підприємництва.