
Марко Бобровський
Учитель-методист, заступник директора ліцею «Універсум», м. Київ, експерт із забезпечення якості Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).
Якісна освіта – це головний пріоритет сучасного світу. Як забезпечити якісну освіту в школі? З яких компонентів складається внутрішня система якості освіти та освітньої діяльності? Як розробити стратегію забезпечення якості освіти в школі? Для чого закладу освіти проводити самооцінювання і як зробити це об’єктивно? Як керівнику підготувати школу до інституційного аудиту? Що треба зробити для розбудови мотивуючого освітнього середовища? Якщо ви шукаєте відповіді на ці питання, цей курс для вас. Він допоможе підготувати керівників закладів загальної середньої освіти до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школі.
У курсі теоретичні матеріали підкріплені практичними кейсами. Додаткові ресурси, інтелектуальні карти, проблемні питання, спілкування з колегами на форумі зроблять ваше навчання захопливим і цікавим.
Курс «Управління якістю освіти в школі» створено на замовлення Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.
Загальні:
Фахові:
Назва модуля | Кількість годин | |||
---|---|---|---|---|
Всього | у тому числі | |||
Лекції | Тестування | Самостійна робота | ||
Модуль 1. Як забезпечити якість освіти у школі? | 7 | 4 | 1 | 2 |
Модуль 2. Як не збитися з правильного курсу? | 7 | 4 | 1 | 2 |
Модуль 3. Як забезпечити якість управлінських процесів та освітнього середовища у закладі освіти? | 8 | 5 | 1 | 2 |
Модуль 4. Як педагогічна діяльність та система оцінювання впливають на якість освіти в закладі? | 7 | 4 | 1 | 2 |
Підсумкове тестування | 1 | - | 1 | - |
Всього | 30 | 17 | 5 | 8 |
Затверджену програму можна завантажити, натиснувши на її зображення вгорі, або за цим посиланням.
30 годин / 4 тижні
Професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників з питань ефективного планування освітнього процесу, впровадження новітніх технологій у навчання для подальшого розвитку української освіти.
Сертифікат про успішне завершення навчання підтверджує підвищення кваліфікації обсягом 30 годин. Автентичність сертифіката можна перевірити за посиланням на ньому. Для отримання сертифіката достатньо отримати 71 бал зі 100 можливих за результатами поточного та підсумкового тестування.
Онлайн-курс, опановується дистанційно
10.09.2021
Учитель-методист, заступник директора ліцею «Універсум», м. Київ, експерт із забезпечення якості Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).
Кандидатка історичних наук, керівниця команди Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).
Докторка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, експертка Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).
Експертка з інклюзивної освіти Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).
Начальниця відділу початкової освіти Департаменту інституційного аудиту управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти Державної служби якості освіти України.
Начальниця відділу початкової освіти Департаменту інституційного аудиту управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти Державної служби якості освіти України.
Учитель-методист, заступник директора ліцею «Універсум», м. Київ, експерт із забезпечення якості Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).
Директор Департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.
Освітній омбудсмен.
Кандидатка історичних наук, керівниця команди Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).
Директор Українського інституту розвитку освіти.
Директор опорного закладу «Трудолюбівська гімназія» Полтавської області.
Директорка школи №10 м. Вінниця.
Докторка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, експертка Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).
Директорка школи №5 м. Києва.
Директорка гімназії №107 «Введенська» м. Києва.
Директорка школи № 309 м. Києва.
Експертка з інклюзивної освіти Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).
Кандидат біологічних наук, заступник керівника Команди підтримки реформ МОН України.
Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
Так! Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення.
Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.