Управління якістю освіти в школі

Prometheus

Доступний постійно

                       

ПРО КУРС

Якісна освіта – це головний пріоритет сучасного світу. Як забезпечити якісну освіту в школі? З яких компонентів складається внутрішня система якості освіти та освітньої діяльності? Як розробити стратегію забезпечення якості освіти в школі? Для чого закладу освіти проводити самооцінювання і як зробити це об’єктивно? Як керівнику підготувати школу до інституційного аудиту? Що треба зробити для розбудови мотивуючого освітнього середовища? Якщо ви шукаєте відповіді на ці питання, цей курс для вас. Він допоможе підготувати керівників закладів загальної середньої освіти до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школі.

У курсі теоретичні матеріали підкріплені практичними кейсами. Додаткові ресурси, інтелектуальні карти, проблемні питання, спілкування з колегами на форумі зроблять ваше навчання захопливим і цікавим.

Курс «Управління якістю освіти в школі» створено на замовлення Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

НА ЦЬОМУ КУРСІ ВИ:

  • дізнаєтеся, чому школа є освітньою системою; від чого залежить якість освіти та якість освітньої діяльності; як відбувається інституційний аудит та чи варто до нього готуватися; як забезпечити якість освітньої діяльності за чотирма напрямами: управлінські процеси, освітнє середовище, педагогічні працівники, система оцінювання;
  • навчитеся розробляти Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти; проводити самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладі; добирати методи та інструменти для самооцінювання напрямів освітньої діяльності; розробляти освітню програму закладу;
  • отримаєте поради, як звітувати про результати самооцінювання; як розробити власну освітню програму і створити власний навчальний план на основі типового; як керівнику перейти від адміністрування до стратегічного управління; як створити мотивуюче до навчання середовище.

ЦЕЙ КУРС БУДЕ ЦІКАВИЙ:

  • керівникам закладів загальної середньої освіти та їхнім заступникам;
  • студентам, що здобувають освіту в галузі педагогічних наук;
  • всім, хто переймається проблемами сучасної освіти.

ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ВДОСКОНАЛЮВАТИМУТЬСЯ / НАБУВАТИМУТЬСЯ

Загальні: 

  • здатність діяти відповідально та свідомо; реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства і громадянина держави; усвідомлювати свої обов’язки і відповідальність перед суспільством / громадою за результати професійної діяльності; усвідомлювати цінності демократичного суспільства,  верховенство права, важливість забезпечення прав і свобод людини, необхідність сталого розвитку;
  • здатність до ефективної комунікації і міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня;
  • здатність до усвідомлення, цінування й поваги багатоманітності та мультикультурності у суспільстві, творчого самовираження;
  • здатність до впевненого і критичного використання цифрових технологій і ресурсів, цифрового освітнього середовища у професійній діяльності, повсякденному житті, комунікації;
  • здатність до генерування нових ідей, виявлення ініціативи та підприємливості.

Фахові: 

  • здатність здійснювати стратегічне управління закладом загальної середньої освіти;
  • здатність здійснювати моніторинг діяльності закладу загальної середньої освіти;
  • здатність  розбудовувати внутрішню систему забезпечення якості освіти.

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Назва модуляКількість годин
Всьогоу тому числі
ЛекціїТестуванняСамостійна робота
Модуль 1. Як забезпечити якість освіти у школі? 7 4 1 2
Модуль 2. Як не збитися з правильного курсу? 7 4 1 2
Модуль 3. Як забезпечити якість управлінських процесів та освітнього середовища у закладі освіти? 8 5 1 2
Модуль 4. Як педагогічна діяльність та система оцінювання впливають на якість освіти в закладі? 7 4 1 2
Підсумкове тестування 1 - 1 -
Всього 30 17 5 8

Затверджену програму можна завантажити, натиснувши на її зображення вгорі, або за цим посиланням.

ОБСЯГ КУРСУ / ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ 

30 годин / 4 тижні

НАПРЯМ НАВЧАННЯ

Професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників з питань ефективного планування освітнього процесу, впровадження новітніх технологій у навчання для подальшого розвитку української освіти.

ФОРМА ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Сертифікат про успішне завершення навчання підтверджує підвищення кваліфікації обсягом 30 годин. Автентичність сертифіката можна перевірити за посиланням на ньому. Для отримання сертифіката достатньо отримати 71 бал зі 100 можливих за результатами поточного та підсумкового тестування.

ФОРМА НАВЧАННЯ 

Онлайн-курс, опановується дистанційно

ПОЧАТОК КУРСУ

10.09.2021

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ

Course Staff Image #1

Марко Бобровський

Учитель-методист, заступник директора ліцею «Універсум», м. Київ, експерт із забезпечення якості Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).

Course Staff Image #2

Олена Заплотинська

Кандидатка історичних наук, керівниця команди Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

Course Staff Image #2

Олена Ліннік

Докторка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, експертка Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).

Course Staff Image #2

Лариса Шевчук

Експертка з інклюзивної освіти Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).

Рецензентка навчальних матеріалів

Course Staff Image #2

Валентина Бобир

Начальниця відділу початкової освіти Департаменту інституційного аудиту управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти Державної служби якості освіти України.

Викладачі та експерти курсу

Валентина Бобир

Начальниця відділу початкової освіти Департаменту інституційного аудиту управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти Державної служби якості освіти України.

Марко Бобровський

Учитель-методист, заступник директора ліцею «Універсум», м. Київ, експерт із забезпечення якості Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).

Юрій Вергун

Директор Департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.

Сергій Горбачов

Освітній омбудсмен.

Олена Заплотинська

Кандидатка історичних наук, керівниця команди Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

Вадим Карандій

Директор Українського інституту розвитку освіти.

Віктор Кульченко

Директор опорного закладу «Трудолюбівська гімназія» Полтавської області.

Світлана Куца

Директорка школи №10 м. Вінниця.

Олена Ліннік

Докторка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, експертка Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).

Світлана Олексюк

Директорка школи №5 м. Києва.

Катерина Спітковська

Директорка гімназії №107 «Введенська» м. Києва.

Ольга Тимошенко

Директорка школи № 309 м. Києва.

Лариса Шевчук

Експертка з інклюзивної освіти Ініціативи «Система забезпечення якості освіти» (SURGe).

Роман Шиян

Кандидат біологічних наук, заступник керівника Команди підтримки реформ МОН України.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.