
Сергій Кравцов
Доцент кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету, кандидат наук з державного управління.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
Туризм – це один із пріоритетних напрямків розвитку суспільства нового типу. Якщо в 1990 році налічувалось 434 млн міжнародних туристичних прибуттів, то у 2019 році у всьому світі було зафіксовано 1,5 млрд туристичних прибуттів. Люди завжди будуть подорожувати, бо подорожі є частиною людської природи. Відповідно, завжди будуть потрібні ті, хто зможе задовольнити потребу в подорожах. Курс «Основи туризму» спрямований на формування у слухачів уявлень про туризм, його організацію, учасників та ключові елементи системи туризму: турист, туристичний продукт, туристична політика, туристичне підприємство. Опанування курсу не вимагає обов’язкових попередніх знань і, тому є доступним для широкого кола слухачів.
Лекція 1.1. Туризм – масове явище ХХІ століття, яке неможливо ігнорувати
Лекція 1.2. Сила туризму. Як витрати туристів підтримують економіку
Лекція 1.3. Значення туризму у процесі розвитку суспільства. 1,5 млрд туристів = 1,5 млрд можливостей
Лекція 1.4. Чинники та умови розвитку туризму або коли туризм приносить користь суспільству
Лекція 2.1. Туризм як форма організації вільного часу і сфера господарської діяльності
Лекція 2.2. Закон України «Про туризм» – основний документ професіонала турбізнесу
Лекція 2.3. Туристична статистика. Мандрівники, відвідувачі, туристи
Лекція 2.4. Туристичний сленг: спеціальна термінологія для розуміння представників турбізнесу
Лекція 3.1. Мотивація подорожувань. Чого хочуть туристи?
Лекція 3.2. Визначення типу туриста як один з кроків роботи з ним
Лекція 4.1. Розподіл видів туризму залежно від критеріїв
Лекція 4.2. Класифікація видів туризму за метою подорожей
Лекція 4.3. Сталий розвиток туризму – орієнтир для інших видів туризму
Лекція 4.4. Систематизація видів турів та їх характеристика
Лекція 5.1. Поняття туристичної індустрії та характеристика її складових
Лекція 5.2. Туроператори та турагенти як основні гравці туристичного бізнесу
Лекція 5.3. DMO (Організації з менеджменту дестинації) – локомотиви розвитку туризму в дестинаціях
Лекція 6.1. Туристичний продукт: сутність, складові, вимоги
Лекція 6.2. Властивості туристичних послуг або призначення туристичного ваучера
Лекція 6.3. Економіка вражень – вікно можливостей для професіоналів туризму
Лекція 7.1.Туристична політика – організаційна рамка туризму
Лекція 7.2. UNWTO або до чого тут 27 вересня?
Лекція 8.1. Механізм державного регулювання туризму в Україні
Лекція 8.2. Роль місцевих органів влади в розвитку туризму
4 години
Доцент кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету, кандидат наук з державного управління.
Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
Відеолекції, завдання і форум доступні в будь-який час.