
Сергій Кравцов
Доцент кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету, кандидат наук з державного управління.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
Привабливість роботи в туризмі не викликає сумнівів, оскільки це вдала можливість поєднати хобі з успішною професією. Але окрім того, що працівник туризму має бути творчим, товариським та ініціативним, він обов’язково повинен розбиратися в туроперейтингу. Туроперейтинг – це діяльність у сфері туризму, яка спрямована на проектування туристичного продукту, організації відносин з постачальниками, посередниками та клієнтами. Курс «Туроперетинг для персоналу» розроблений на основі теорії туроперейтингу та власного досвіду авторів і має на меті ознайомити слухачів із правилами та нюансами формування та продажу туристичного продукту. Опанування курсу передбачає, що слухачі вже розуміють організацію світового та національного туризму, мають уявлення про структуру туристичної індустрії, розуміють спеціальну термінологію, орієнтуються в типології туристів, знають вимоги до туристичного продукту та його види. Якщо таких знань немає, рекомендується спочатку пройти курс «Основи туризму».
Лекція 1.1. Поняття туроперейтингу та його ключові учасники. Туроператорське лобі
Лекція 1.2. Основні правила програмного туроперейтингу
Лекція 1.3. Етапи проектування турпродукту та організації системи збуту
Лекція 2.1. Результати маркетингових досліджень – основа проектування туристичного продукту
Лекція 2.2. Співвідношення запиту туристів можливостям туроператора та дестинації
Лекція 2.3. Розробка туристичного продукту або чому цей тур варто придбати
Лекція 2.4. Вимоги до розробки туристичного маршруту
Лекція 2.5. Правила та порядок складання програми перебування туристів
Лекція 3.1. Схеми роботи з авіатранспортними компаніями
Лекція 3.2. Форми забезпечення туристів автотранспортним та залізничним обслуговуванням
Лекція 3.3. Напрями співпраці з закладами розміщення та харчування туристів
Лекція 3.4. Критерії вибору страхової компанії та страхових послуг, та організація візової підтримки туристів
Лекція 4.1. Загальна схема роботи з клієнтами
Лекція 5.1. Договір на надання туристичних послуг. Ваучер. Пам’ятка туриста
Лекція 5.2. Структура документів постачальників основних послуг в туризмі
Лекція 6.1. Incoming ТО – коли варто організувати тур через посередника
Лекція 6.2. Консолідатори – «мастодонти» туристичного ринку
Лекція 7.1. Програми, що використовуються для щоденної роботи, модулі бронювання на сайті туроператора (як, що, для чого)
Лекція 7.2. Алгоритм роботи з системами бронювання GDS та ADS
Лекція 8.1. Вибір каналів дистрибуції туристичного продукту
Лекція 8.2. Просування та реалізація туристичного продукту (визначення продукту, ціноутворення, позиціонування, канали дистрибуції та продажу)
Лекція 8.3. Онлайн та офлайн інструменти для реалізації туристичних продуктів: рекламні кампанії, вебінари та інфотури, виставки, друкована продукція, діджітал просування, лендінги тощо
4 години
Доцент кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету, кандидат наук з державного управління.
Віцепрезидент НТОУ, голова правління «Kyiv Convention & Visitors Bureau», директор компанії «Альбатрос тревел».
Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
Відеолекції, завдання і форум доступні в будь-який час.