Skip to main content

Туроперейтинг для персоналу


National Tourism Organization of Ukraine

ПРО КУРС

Привабливість роботи в туризмі не викликає сумнівів, оскільки це вдала можливість поєднати хобі з успішною професією. Але окрім того, що працівник туризму має бути творчим, товариським та ініціативним, він обов’язково повинен розбиратися в туроперейтингу. Туроперейтинг – це діяльність у сфері туризму, яка спрямована на проектування туристичного продукту, організації відносин з постачальниками, посередниками та клієнтами. Курс «Туроперетинг для персоналу» розроблений на основі теорії туроперейтингу та власного досвіду авторів і має на меті ознайомити слухачів із правилами та нюансами формування та продажу туристичного продукту. Опанування курсу передбачає, що слухачі вже розуміють організацію світового та національного туризму, мають уявлення про структуру туристичної індустрії, розуміють спеціальну термінологію, орієнтуються в типології туристів, знають вимоги до туристичного продукту та його види. Якщо таких знань немає, рекомендується спочатку пройти курс «Основи туризму».

НА ЦЬОМУ КУРСІ ВИ:

  • дізнаєтеся про ключових учасників туроперейтингу, причини та наслідки туроператорського лобі;
  • вивчите основними правилами та етапами проектування туристичного продукту;
  • ознайомитесь з документальним забезпеченням формування та реалізації турпродукту;
  • дізнаєтесь про інформаційні системи та технології, які використовуються в туризмі;
  • з’ясуєте, коли варто організувати тур через посередника;
  • зрозумієте, як треба просувати власний туристичний продукт на ринок;
  • навчитеся будувати відносини з постачальниками туристичних послуг.

ЦЕЙ КУРС БУДЕ ЦІКАВИЙ

  • студентам, які навчаються за спеціальностями у сфері туризму;
  • викладачам вищих навчальних закладів, які вивчають питання організації туризму;
  • особам, які розглядають туристичну діяльність як перспективний напрям бізнесу або потенційне місце працевлаштування;
  • співробітникам туристичних підприємств, які бажають підвищити рівень своєї професійної майстерності;
  • всім іншим, хто цікавиться туризмом.

ПРОГРАМА КУРСУ

Лекція 1.1. Поняття туроперейтингу та його ключові учасники. Туроператорське лобі
Лекція 1.2. Основні правила програмного туроперейтингу
Лекція 1.3. Етапи проектування турпродукту та організації системи збуту

Лекція 2.1. Результати маркетингових досліджень – основа проектування туристичного продукту
Лекція 2.2. Співвідношення запиту туристів можливостям туроператора та дестинації
Лекція 2.3. Розробка туристичного продукту або чому цей тур варто придбати
Лекція 2.4. Вимоги до розробки туристичного маршруту
Лекція 2.5. Правила та порядок складання програми перебування туристів

Лекція 3.1. Схеми роботи з авіатранспортними компаніями
Лекція 3.2. Форми забезпечення туристів автотранспортним та залізничним обслуговуванням
Лекція 3.3. Напрями співпраці з закладами розміщення та харчування туристів
Лекція 3.4. Критерії вибору страхової компанії та страхових послуг, та організація візової підтримки туристів

Лекція 4.1. Загальна схема роботи з клієнтами

Лекція 5.1. Договір на надання туристичних послуг. Ваучер. Пам’ятка туриста
Лекція 5.2. Структура документів постачальників основних послуг в туризмі

Лекція 6.1. Incoming ТО – коли варто організувати тур через посередника
Лекція 6.2. Консолідатори – «мастодонти» туристичного ринку

Лекція 7.1. Програми, що використовуються для щоденної роботи, модулі бронювання на сайті туроператора (як, що, для чого)
Лекція 7.2. Алгоритм роботи з системами бронювання GDS та ADS

Лекція 8.1. Вибір каналів дистрибуції туристичного продукту
Лекція 8.2. Просування та реалізація туристичного продукту (визначення продукту, ціноутворення, позиціонування, канали дистрибуції та продажу)
Лекція 8.3. Онлайн та офлайн інструменти для реалізації туристичних продуктів: рекламні кампанії, вебінари та інфотури, виставки, друкована продукція, діджітал просування, лендінги тощо

ОБСЯГ КУРСУ

4 години

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ

Course Staff Image #1

Сергій Кравцов

Доцент кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету, кандидат наук з державного управління.

Course Staff Image #2

Дмитро Танцюра

Віцепрезидент НТОУ, голова правління «Kyiv Convention & Visitors Bureau», директор компанії «Альбатрос тревел».

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Сертифікат про проходження курсу можна отримати за додаткову оплату.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Classes Start

Enroll