
Сергій Кравцов
Доцент кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету, кандидат наук з державного управління.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
Привабливість роботи в туризмі не викликає сумнівів, оскільки це вдала можливість поєднати хобі з успішною професією. Але окрім того, що працівник туризму має бути творчим, товариським та ініціативним, він обов’язково повинен розбиратися в туроперейтингу. Туроперейтинг – це діяльність у сфері туризму, яка спрямована на проектування туристичного продукту, організації відносин з постачальниками, посередниками та клієнтами. Курс «Туроперетинг для керівників» розроблений на основі теорії туроперейтингу та власного досвіду авторів і має на меті ознайомити слухачів з правилами та нюансами формування та продажу туристичного продукту. Опанування курсу передбачає, що слухачі вже розуміють організацію світового та національного туризму, мають уявлення про структуру туристичної індустрії, розуміють спеціальну термінологію, орієнтуються в типології туристів, знають вимоги до туристичного продукту та його види. Якщо таких знань немає, рекомендується спочатку пройти курс «Основи туризму».
Лекція 1.1. Туристичне підприємство як «чорна скриня»: як нею керувати?
Лекція 1.2. Правові засади діяльності туристичного підприємства
Лекція 1.3. Керівник – протагоніст туристичного менеджменту, вимоги до керівника
Лекція 2.1. Особливості керування власним бізнесом (ризики та спокуси, відповідальність та обов’язки)
Лекція 2.2. Стратегія розвитку бізнесу
Лекція 2.3. Сегментація ринку на шляху до спеціалізації туроператора
Лекція 2.4. Інструменти для оцінки перспектив розвитку бізнесу
Лекція 3.1. Дизайн роботи персоналу туроператора
Лекція 3.2. Процес підбору співробітників компанії
Лекція 3.3. Формування системи мотивації персоналу
Лекція 3.4. Оцінювання персоналу туристичного підприємства
Лекція 3.5. Корпоративна культура туристичного підприємства
Лекція 3.6. Інструменти корпоративного тайм-менеджменту
Лекція 3.7. Розвиток людського капіталу організації. Управління талантами
Лекція 4.1. Організація робочого простору та його віртуалізація
Лекція 4.2. Управління грошовими потоками компанії
Лекція 4.3. Програмне забезпечення для систематизації та автоматизації діяльності
Лекція 4.4. Розробка туристичного продукту або чому цей тур варто придбати
Лекція 5.1. Правила ефективного брендингу туристичного оператора
Лекція 5.2. Секрети успіху роботи з контрагентами. Чи потрібен контракт-менеджер?
Лекція 5.3. Досконале вивчення існуючих та створення нових продуктів компанії
Лекція 5.4. Ефективність маркетингу (воронка, кількість продуктів, конверсія)
Лекція 6.1. Ключові фактори успіху компанії – що це і як визначити
Лекція 6.2. Алгоритм розробки бізнес- та корпоративних стратегій компанії.
4 години
Доцент кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету, кандидат наук з державного управління.
Віцепрезидент НТОУ, голова правління «Kyiv Convention & Visitors Bureau», директор компанії «Альбатрос тревел».
Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
Відеолекції, завдання і форум доступні в будь-який час.