
Юлія Забалдіна
Кандидатка економічних наук, доцент кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
Розвиток туризму пов’язується зі створенням туристичного продукту, розбудовою туристичної інфраструктури, зростанням інвестицій, формуванням і укріпленням іміджу території; низкою рішень щодо урбаністичного дизайну, напрямів і форм промоції. І кожне рішення потребує надійного інформаційного забезпечення, що ґрунтується на розрахунку й аналізі кількісних індикаторів, в основі яких лежать статистичні дані. Зрозуміла та доступна статистика туризму стає підставою для прийняття стратегічних рішень як підприємцями, так і органами державної та місцевої влади, у тому числі – пов’язаних із інвестуванням або фінансуванням туристичних проектів.
Метою курсу є вивчення міжнародних підходів до ведення статистики туризму.
Фахівцям органів державної та місцевої влади, представникам туристичного бізнесу, науковим організаціям та установам, уповноваженим громадським організаціям і всім, хто хоче дізнатися більше про ведення статистики в туризмі.
Лекція 1.1. Поняття та категорії статистики туризму (частина 1)
Лекція 1.2. Поняття та категорії статистики туризму (частина 2)
Лекція 1.3. Поняття та категорії статистики туризму (частина 3)
Лекція 2.1. Державні статистичні спостереження в Україні
Лекція 2.2. Адміністративні дані як джерело статистики туризму в Україні
Лекція 3.1. Статистика потоків і ночівель (попиту) відвідувачів
Лекція 3.2. Система статистичного спостереження за потоками відвідувачів в Україні
Лекція 3.3. Методи обрахунку витрат відвідувачів
Лекція 4.1. Статистика пропозиції в туризмі
Лекція 4.2. Статистичні дослідження пропозиції
Лекція 5.1. Поняття та структура допоміжного рахунку туризму – Д(С)РТ
Лекція 5.2. Побудова таблиці 1 допоміжного (сателітного) рахунку туризму
Лекція 5.3. Побудова таблиць 2, 3 і 4 допоміжного (сателітного) рахунку туризму
Лекція 5.4. Побудова таблиць 5, 6 і 7 допоміжного (сателітного) рахунку туризму
Лекція 5.5. Методологічні проблеми побудови допоміжного рахунку туризму в Україні
Лекція 6.1. Альтернативні джерела статистичної інформації в туризмі
4 години
Кандидатка економічних наук, доцент кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету.
Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
Відеолекції, завдання і форум доступні в будь-який час.