Skip to main content

Технології індустрії гостинності для персоналу


National Tourism Organization of Ukraine

ПРО КУРС

Динамічна і багатогранна індустрія гостинності охоплює кілька важливих сфер обслуговування, включаючи готельну та ресторанну справу, туристичний і транспортний бізнес, рекреацію, конґресний та ігровий бізнес. Курс «Технології індустрії гостинності для персоналу» дасть можливість сформувати знання та професійний світогляд у теорії сервісології, розуміння фахових компетентностей сервісного персоналу та взаємодії у команді, розвинути системне мислення щодо організації сервісних та виробничих процесів на підприємствах сфери гостинності. 

НА ЦЬОМУ КУРСІ ВИ:

  • дізнаєтеся про специфіку організації сервісу та стандартів обслуговування у сфері гостинності;
  • опануєте теорію сервісології та особливості організації роботи Front- та Back-office готелю;
  • навчитеся організовувати процес обслуговування споживачів послуг гостинності на основі сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій;
  • зрозумієте вимоги до роботи сервісного персоналу;
  • познайомитеся з особливостями дотримання стандартів якості та норм безпеки в епоху COVID-19.

 ЦЕЙ КУРС БУДЕ ЦІКАВИЙ:

  • персоналу різних сервісних служб готелю, задіяному у процесі надання послуг гостинності;
  • операційним менеджерам суб’єктів сфери гостинності;
  • викладачам та студентам навчальних закладів професійної освіти у сфері гостинності;
  • усім бажаючим дізнатися секрети сфери гостинності.

ПРОГРАМА КУРСУ

Лекція 1.1. Welcome to hospitality
Лекція 1.2. Типізація засобів розміщення
Лекція 1.3. Класифікація готелів за рівнем сервісу
Лекція 1.4. Стандарти сервісу готелів
Лекція 1.5. Філософія та психологія гостинності

Лекція 2.1. Готельний продукт
Лекція 2.2. Організація роботи front-office готелю
Лекція 2.3. Служба бронювання
Лекція 2.4. Відділ продажів готелю
Лекція 2.5. Конференц-сервіс в готелі
Лекція 2.6. Маркетинг в готелі
Лекція 2.7. Робота з лояльністю гостей та репутаційним рейтингом готелю
Лекція 2.8. Housekeeping
Лекція 2.9. Типи номерів готелю
Лекція 2.10. Служба безпеки готелю
Лекція 2.11. Функціональна організація приміщень готелю
Лекція 2.12. Практика дотримання стандартів якості і норм безпеки в епоху COVID-19

Лекція 3.1. Типи та формати закладів ресторанного бізнесу
Лекція 3.2. Організація роботи служб Food&Beverage, Room-service та банкетингу
Лекція 3.3. Інжиніринг меню
Лекція 3.4. Успішні продажі в ресторані

Лекція 4.1. Ефективна взаємодія в команді
Лекція 4.2. Емоційний інтелект і психологія спілкування з гостями

ОБСЯГ КУРСУ

4 години

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ

Course Staff Image #1

Валерія Секісова

Директорка з продажів та маркетингу мережі Premier Hotels and Resorts, членкиня правління Української асоціації готелів та курортів UHRA.

Course Staff Image #2

Алла Расулова

Кандидатка економічних наук, доцентка кафедри готельно-ресторанного бізнесу та туризму Київського національного торговельно-економічного університету.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Сертифікат про проходження курсу можна отримати за додаткову оплату.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Classes Start

Enroll