Skip to main content

Технології індустрії гостинності для керівників


National Tourism Organization of Ukraine

ПРО КУРС

Динамічна і багатогранна індустрія гостинності охоплює кілька важливих сфер обслуговування, включаючи готельну та ресторанну справу, туристичний і транспортний бізнес, рекреацію, конґресний та ігровий бізнес. Курс «Технології індустрії гостинності для управлінців» допоможе сформувати комплексне розуміння ефективного управління готельним об’єктом, оцінювати опції участі у мережі чи самостійного управління готелем, розумітися на показниках готельної аналітики та працювати з ними, ефективно керувати процесами та командами.

НА ЦЬОМУ КУРСІ ВИ:

  • дізнаєтеся про те, які є показники ефективності керівника готелю;
  • познайомитеся з видами та специфікою співпраці з готельними операторами;
  • розглянете управління операційною та сервісною системами готелю;
  • зрозумієте концепцію Revenue Management в готелі та принципи якісної аналітики;
  • навчитесь сучасному підходу до продажів;
  • отримаєте інформацію про створеня програми лояльності у готелі;
  • опануєте необхідні принципи для високоефективної роботи команди.

 ЦЕЙ КУРС БУДЕ ЦІКАВИЙ:

  • менеджерам середньої та вищої ланки, керівникам окремих служб в готелі;
  • директорам, керуючим готелями;
  • власникам, потенційним інвесторам;
  • викладачам та студентам навчальних закладів професійної освіти у сфері гостинності;
  • усім бажаючим дізнатися секрети сфери hospitality.

ПРОГРАМА КУРСУ

Лекція 1.1. Види управління в готельному бізнесі
Лекція 1.2. Міжнародні готельні мережі та стандарти бізнесу
Лекція 1.3. Аутсорсінг та інтерім-менеджмент у готельному бізнесі

Лекція 2.1. Управління операційною системою готелю
Лекція 2.2. Управління сервісною системою готелю

Лекція 3.1. Концепція Revenue Management
Лекція 3.2. Основні показники Revenue Management
Лекція 3.3. Аналітика показників роботи готелю для ефективності Revenue Management
Лекція 3.4. Ціноутворення

Лекція 4.1. Канали дистрибуції готельних  послуг
Лекція 4.2. Робота з онлайн каналами продажів
Лекція 4.3. Продажі на сайті готелю
Лекція 4.4. Маркетинг готелю
Лекція 4.5. Програма лояльності у готелі

Лекція 5.1. Структура бізнес-процесів готелю
Лекція 5.2. Опис бізнес-процесів готелю
Лекція 5.3. Методи удосконалення бізнес-процесів: бенчмаркінг, реінжиніринг
Лекція 5.4. Ощадливе виробництво у сфері HoReCa

Лекція 6.1. KPI керуючого готелем
Лекція 6.2. HR-стратегія готелю
Лекція 6.3. Пошук та набір персоналу
Лекція 6.4. Оцінка якості роботи персоналу
Лекція 6.5. Навчання та розвиток персоналу

ОБСЯГ КУРСУ

4 години

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ

Course Staff Image #1

Валерія Секісова

Директорка з продажів та маркетингу мережі Premier Hotels and Resorts, членкиня правління Української асоціації готелів та курортів UHRA.

Course Staff Image #2

Алла Расулова

Кандидатка економічних наук, доцентка кафедри готельно-ресторанного бізнесу та туризму Київського національного торговельно-економічного університету.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Сертифікат про проходження курсу можна отримати за додаткову оплату.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Classes Start

Enroll