
Олена Мотузенко
Кандидатка географічних наук, доцентка кафедри географії України географічного факультету Київського Національного університету ім. Т.Г.Шевченка.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
У сучасному глобальному світі всі країни, регіони та міста конкурують за увагу до себе туристів, підприємців, інвесторів, організаторів подій, студентів, нових мешканців тощо. З кожним роком конкуренція серед дестинацій зростає і потребує стратегічного маркетингового мислення на всіх рівнях. Розвиток туризму передбачає створення умов та інституцій для консолідації всіх зацікавлених сторін, включаючи органи влади, туристичний бізнес, громадські та професійні об’єднання, академію та ЗМІ. Такими платформами мають стати Організації з управління та маркетингу дестинацій (DMO). Цей курс про те, що таке DMO, які бувають рівні DMO, яка місія, цілі та функціонал у таких організаціях на національному, регіональному та локальному рівнях.
Модуль 1
1.1. Вступ до курсу, змістовна суть основних понять
1.2. Масштаб та основні елементи дестинації
1.3. Загальне уявлення про менеджмент та маркетинг дестинацій
1.4. Рівні DMO, цілі та завдання діяльності
1.5. Як працює управління дестинацією?
1.6. Навіщо займатися управлінням дестинацією?
1.7. Переваги та виклики туризму для дестинацій
1.8. Відповідальні туристичні практики: ключі до стійкості дестинацій
1.9. Життєвий цикл дестинації
1.10. Види туризму
Модуль 2
2.1. Огляд кращих практик: діяльність DMO Кошиці (Словаччина)
2.2. Передумови та перший досвід створення концепції управління туристичними напрямками в Україні
2.3. Чому Україні потрібна упорядкована система регіональних та місцевих туристичних організацій
2.4. Досвід діяльності НТОУ на перших етапах створення системи «Управління туристичними напрямками 2025»
2.5. Управління та сфера повноважень DMO. Локальні туристичні організації (ЛТО)
2.6. Управління та сфера повноважень DMO. Регіональні туристичні організації (РТО)
2.7. Географічна однорідність та загальна тематика дестинацій в оптимізації управління туризмом
2.8. Засади розбудови взаємовідносин між РТО/ЛТО та ОТГ
2.9. Туризм у планах місцевого економічного розвитку
2.10. Генеральний план місцевої стратегії / план дій
4 години
Кандидатка географічних наук, доцентка кафедри географії України географічного факультету Київського Національного університету ім. Т.Г.Шевченка.
Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
На період воєнного стану в Україні ми відкриваємо курс для вільного безкоштовного відвідування. Видача сертифікатів призупинена.
Відеолекції, завдання і форум доступні в будь-який час.