Skip to main content

Управління дестинаціями і роль DMO


Prometheus

ПРО КУРС

У сучасному глобальному світі всі країни, регіони та міста конкурують за увагу до себе туристів, підприємців, інвесторів, організаторів подій, студентів, нових мешканців тощо. З кожним роком конкуренція серед дестинацій зростає і потребує стратегічного маркетингового мислення на всіх рівнях. Розвиток туризму передбачає створення умов та інституцій для консолідації всіх зацікавлених сторін, включаючи органи влади, туристичний бізнес, громадські та професійні об’єднання, академію та ЗМІ. Такими платформами мають стати Організації з управління та маркетингу дестинацій (DMO). Цей курс про те, що таке DMO, які бувають рівні DMO, яка місія, цілі та функціонал у таких організаціях на національному, регіональному та локальному рівнях.

НА ЦЬОМУ КУРСІ ВИ:

  • дізнаєтеся, що таке туристична дестинація, її маркетинг та менеджмент;
  • познайомитеся з міжнародним досвідом просування туристичних дестинацій;
  • вивчите види туризму та зрозумієте суть туристичного продукту дестинації;
  • зрозумієте важливість комунікації, координації, кооперації та колаборації всіх ланок  в ланцюгу туристичного продукту дестинації;
  • дізнаєтеся про основний та супутній функціонал DMO для сталого інституційного розвитку організації на користь туристичної дестинації;
  • познайомитеся з діяльністю НТОУ, яка направлена на створення та підтримку розвитку регіональних та локальних DMO в Україні.

ЦЕЙ КУРС БУДЕ ЦІКАВИЙ

  • керівникам та працівникам структурних підрозділів з питань туризму   державної, місцевої влади та органів самоврядування;
  • представникам бізнес-асоціацій в сфері туризму, які зацікавлені в інституційному розвитку;
  • представникам соціально відповідального туристичного бізнесу, які зацікавлені в об’єднанні зусиль з колегами заради сталого розвитку туризму в своїх дестинаціях;
  • викладачам та студентам навчальних закладів професійної освіти у сфері туризму;
  • усім бажаючим дізнатися, що таке менеджмент та маркетинг дестинацій.

ПРОГРАМА КУРСУ

Модуль 1

1.1. Вступ до курсу, змістовна суть основних понять

1.2. Масштаб та основні елементи дестинації

1.3. Загальне уявлення про менеджмент та маркетинг дестинацій

1.4. Рівні DMO, цілі та завдання діяльності

1.5. Як працює управління дестинацією?

1.6. Навіщо займатися управлінням дестинацією?

1.7. Переваги та виклики туризму для дестинацій

1.8. Відповідальні туристичні практики: ключі до стійкості дестинацій

1.9. Життєвий цикл дестинації

1.10. Види туризму

Модуль 2

2.1. Огляд кращих практик: діяльність DMO Кошиці (Словаччина)

2.2. Передумови та перший досвід створення концепції управління туристичними напрямками в Україні

2.3. Чому Україні потрібна упорядкована система регіональних та місцевих туристичних організацій

2.4. Досвід діяльності НТОУ на перших етапах створення системи «Управління туристичними напрямками 2025»

2.5. Управління та сфера повноважень DMO. Локальні туристичні організації (ЛТО)

2.6. Управління та сфера повноважень DMO. Регіональні туристичні організації (РТО)

2.7. Географічна однорідність та загальна тематика дестинацій в оптимізації управління туризмом

2.8. Засади розбудови взаємовідносин між РТО/ЛТО та ОТГ

2.9. Туризм у планах місцевого економічного розвитку

2.10. Генеральний план місцевої стратегії / план дій

ОБСЯГ КУРСУ

4 години

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ

Course Staff Image #1

Олена Мотузенко

Кандидатка географічних наук, доцентка кафедри географії України географічного факультету Київського Національного університету ім. Т.Г.Шевченка.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так! Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Сертифікат про проходження курсу можна отримати за додаткову оплату.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

  1. Classes Start

Enroll