Перейти до головного змісту

Глибинне вивчення через трансформаційну педагогіку

Про курс

Український переклад та адаптація провідного курсу від університету Квінсленда "Deep Learning through Transformative Pedagogy".

Цей курс розроблений спеціально для освітян та всіх небайдужих до освіти. Він розглядає глибинне вивчення шляхом поєднання новітніх досліджень з когнітивної психології, сучасних теорій виховання та нейронаукових підходів.

Глибинне навчання заохочує учнів та студентів до творчості, налагодження зв’язків та спільного розв’язання задач, набуття нових знань та навичок для навчання протягом життя та використання широкого спектра новітніх цифрових технологій для покращення процесу навчання.

Для полегшення організації глибинного навчання вчителі опанують використання найрізноманітніших потужних навчальних стратегій та автентичних навчальних вправ на допомогу учням та студентам у розвитку самостійного мислення, створення власних інновацій та опанування ефективної комунікації. Пропонований у кожному модулі навчальний досвіт можна застосовувати у школах або у системі лідерів навчального процесу, які прагнуть використовувати практику глибинного вивчення у своїх закладах. Цей курс можна підлаштовувати як під індивідуальне, так і під групове навчання.

Цей курс спонсорований Microsoft в рамках програми Microsoft K-12 Education Leadership, розробленої надати ресурси K-12 шкільним лідерам в усьому світі, які розв’язують унікальні проблеми у власних навчальних закладах. Ці ресурси допоможуть змінити освітній та технологічний ландшафт.

Що ви опануєте?

  • Основні ознаки поверхневого та глибинного навчання.
  • Нейронаукову, психологічну та освітню теорії на підтримку глибинного навчання.
  • Важливість комунікаційних навичок у глибинному навчанні.
  • Роль учнівської мотивації та позитивний вплив соціальних зв’язків у глибинному навчанні.
  • Як ефективний відгук може підтримати глибинне навчання.
  • Як розумне використання технологій допомагає освіті.

Структура курсу

Модуль 1. Від поверхневого до глибинного навчання:

  • історія поверхневого та глибинного навчання;
  • розгляд питання: «Що таке навчання?»;
  • структура мозку та як він реагує на різні освітні ситуації;
  • розумова архітектура мозку – як ми вчимось;
  • поведінкові теорії та динамічні інтерактивні зв’язки між різними частинами мозку.

Модуль 2. Комунікаційні навички – вербальні та невербальні:

  • вербальні та невербальні комунікаційні навички та важливість ефективної комунікації у глибинному навчанні;
  • постановка питань, дискурс та лінгвістичні інструменти комунікації.

Модуль 3. Мотивація учнів та студентів:

  • навчальна мотивація та важливість зв’язків між учителем та учнем;
  • самовизначення, самокерування та мотивація у різному віці;
  • інструменти та стратегії розвитку мотивації за допомогою соціального навчання.

Модуль 4. Відгуки:

  • важливість вчасного та ефективно донесеного відгуку;
  • як учні та студенти реагують та використовують відгуки для підтримки глибинного навчання.

Автори

Меррилін Гус

Меррилін Гус

Професор педагогіки Лімерикського університету. Всесвітньо визнаний викладач математики, чиї дослідження відомі використанням практичних занять у класі.

Панкадж Сах

Панкадж Сах

Професор, директор інституту мозку університету Квінсленду. Директор Національного науково-дослідного центру наукових досліджень (SLRC) та головний редактор журналу «Nature Partner Journal npj Science of Learning» - першого журналу для нейрофізіологів, психологів та дослідників освіти, які об’єднались, щоб зрозуміти, як навчається мозок.

Робін М. Гілліс

Робін М. Гілліс

Професор педагогіки університету Квінсленду. Її дослідження зосереджені на соціальних та когнітивних аспектах навчання через соціальну взаємодію, охоплюють як початкову, так і середню школи, і вивчають навчальні завдання в галузі природничих наук та математики, педагогічного навчання, спільних педагогічних практик навчання та дискурсу в класі, а також процеси, пов'язані з результатами навчання.

Еннмарі Керролл

Еннмарі Керролл

Професор педагогіки університету Квінсленду. Практикує як психолог та викладач. Її дослідницька діяльність зосереджена на розробці інноваційних заходів для дітей та молоді, які сприятимуть позитивним змінам у їхньому житті.

Мелісса Кейн

Мелісса Кейн

Дослідник та викладач університету Квінсленду та університету Гріффіта, керувала чотирма великими навчальними проектами, фінансованими федеральним бюджетом. Її докторська дисертація досліджує, як філософія, політика, підготовка вчителів та документація навчальних програм впливають на практику в класі. Її дослідження зосереджені на творчій та інклюзивній педагогіці, інтегрованому навчанні, оцінці роботи та професійній практиці.

Кетрін МакЛей

Кетрін МакЛей

Викладає в програмах для студентів та аспірантів в Школі освіти університету Квінсленду. Працювала вчителем середньої школи, викладала англійську мову та юриспруденцію. Її докторська дисертація присвячена соціокультурним дослідженням використання студентами iPad як інструменту навчання. Член редакційної групи журналу «Qwerty: Interdisciplinary Journal of Technology, Culture and Education».

Поширені питання

Курс безкоштовний?

Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все що Вам знадобиться,– доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення за підписом викладача!

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Внести до списку