Перейти до головного змісту

Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?

Цей курс  на базі сучасних досліджень розповідає про те, як саме ми навчаємося – як наш мозок створює, зберігає і відтворює спогади. 

Ви дізнаєтеся про типові помилкові уявлення та непорозуміння у навчанні, які можуть завадити учням одержувати знання та опановувати нові предмети максимально ефективно. На вас чекають практичні застосування когнітивістики для викладання в школі: обрання ефективних методы викладання, розробки корисних методів оцінювання, мотивування учнів та впровадження дитиноцентричних навчальних планів.

Курс спрямований на покращення практики викладання шкільних вчителів.

Курс мовою оригіналу доступний на платформі edX.

ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ?

  • Як мозок кодує, зберігає і відтворює спогади?
  • Чому робоча пам'ять настільки важлива для навчання і які існують способи, щоб запобігти її перевантаження?
  • Як створювати спогади, які залишаються із вами та легко відновлюються за потреби?
  • Які існують неправильні уявлення про навчання, яких дотримуються багато учнів, і як їх виправити?
  • Як типи мислення і переконання учнів щодо навчання можуть допомогти або завадити їх академічним успіхам?
  • Як допомогти учням почати навчатися самостійно та самим регулювати своє навчання?
  • Методи викладання та техніки оцінювання, що максимізують навчання учнів.

Програма курсу

Розділ 1

Пам’ять та навчання

Викладач

Ніколь Бріттінгем Фарлонг, вчителька англійської мови у 9-12 класах

Теми

  • Навчання у школі
  • Як працює пам’ять?
  • Робоча пам’ять
  • Попередні знання
  • Створення спогадів
  • Відновлення спогадів

Розділ 2

Мислення

Викладач

Тед Огден, викладач англійської мови у 6-12 класах

Теми

  • Сприйняття точки зору учня
  • Важливість некогнітивних факторів
  • Мислення зростання та навчання
  • Розвиток мислення навчання
  • Почуття приналежності

Розділ 3

Методи навчання учнів

Викладач

Карі Острем, сертифікована вчителька математики у 9-12 класах

Теми

  • Когнітивне навантаження
  • Багатозадачність
  • Мотивація
  • Навчання вчитись

Розділ 4

Ефективні методи викладання

Викладач

Ліллі Даймонд, вчителька 5 класу

Теми

  • Наука про навчання та ефективні методи викладання
  • Відгук та навчання
  • Відновлювальні вправи
  • Інтервальні повтори та чергування
  • Метапізнання

Відео

Чотири розділи курсу складаються з 4-7 лекцій довжиною у 5-12 хвилин. Ви можете переглядати відео із різною швидкістю, наближувати та зупиняти його. Всі відео перекладені, адаптовані та назвучені українською мовою. 

У відео автори зібрали вчителів з різних шкіл у Сполучених Штатах, які й читають лекції, написані у співавторстві з доктором Перл Рок Кейн та доктором Кевіном Меттінглі, професорами Інституту педагогіки Колумбійського університету. В інтерв’ю ці викладачі поділяться власними історіями з досвіду викладання, розкажуть, які методи вдаються найкраще, а з чим виникають проблеми. 

Активності та інструменти

  • Форум: Долучайте до спілкування та допомагайте нам створювати спільноту зацікавлених у викладанні та навчанні людей. Чекаємо на ваші коментарі на форумі. Перегляньте, будь ласка, Кодекс честі платформи Prometheus перед тим, як залишити перший коментар. 
  • Команди: Якщо ви у своєму навчальному закладі, серед знайомих чи друзів або на нашому форумі знайшли однодумців, готових разом з вами опановувати курс та обговорювати його, закликаємо вас об’єднуватись у команди, створювати гілки команд на форумі або ж переносити спілкування до соціальних мереж за вашим вибором. 
  • Самоперевірка: Після кожного відео на вас чекає завдання для самоперевірки, щоб зрозуміти, наскільки ви опанувати головні поняття.
  • Щоденник вчителя: Наш «Щоденник вчителя» буде для вас місцем збереження ваших роздумів та реакцій на ідеї та техніки, які, ми сподіваємося, ви зможете використовувати пізніше у вашій практиці викладання. Ми будемо використовувати функцію «Нотатки» на нашій платформі у вигляді щоденника  і, хоч необов’язково, але ми рекомендуємо вам використовувати його як спосіб збереження ваших думок. Іноді ми даватимемо «підказки», щоб ви могли відповісти, і ви також зможете використовувати свій щоденник у будь-який час, а не лише тоді, коли ми будемо давати вам підказку.
  • Прогрес: Вкладинка «Прогрес» допоможе вам стежити за перебігом курсу, переглядати, які завдання ви вже склали та яку оцінку одержали. 

Завдання та оцінювання

Опитування за розділом 60% У кожному з чотирьох розділів на вас чекає тест на перевірку набутих знань.
Фінальний тест 40% У фінальному тесті ми перевіримо, як ви опанували головні поняття курсу

Для одержання сертифікату курсу вам потрібно набрати не менше 70%.